Gå til innhold

Bytte av kort

Chief

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et PowerColor Radeon 9800 Pro kort som ikke fungerer som det skal :roll:

Får returnert det og helt sikkert byttet det.

Kjøpte det for ikke så altfor lenge siden, og vurderer å bytte det i et Radeon 9800 XT kort, eller et Radeon 9800 Pro kort med 256MB DDR2 minne.

Uansett ikke snakk om så altfor mye i mellom (en høvding eller 1 og en halv).

Er det verdt det? Og i så fall hvilket kort bør jeg bytte det i?

Har litt lyst på et XT kort, HL2 er jo nokså fristende :dribble: og det komme jeg til å kjøpe uansett når det kommer, og da går det jo 500 bort til det, minst. Så det er jo mulig å trekke de fra kortets pris, når det kommer til sammenligning.

Uansett skulle man jo tro at de korta med DDR2 hadde mer å gå på enn de XT korta med DDR (I). :ermm:

Hva bør jeg gjøre?

-Chief-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gidd å kjøp skjermkort pga et spill som aldri (føles sånn) kommer ut. Er vel utsatt til november nå? Huff...har ikke så mye til overs for valve.

Hadde holdt meg til det kortet du allerede har. Bytte til noe annet nå ser jeg på som sløseri.

Skrevet

Ja, om HL2 er utsatt så lenge, så er ikke det er argument lenger. Da er det mer viktig hva som yter mest, og om det er stor forskjell. Og om det da evt. er verdt å kjøpe et kort med VIVO, eller med Tuner (AIW).

Noen innspill. Ble ikke videre imponert over PowerColor kortet må jeg si. Skuffet over kvaliteten på det. Billig er det, men dog alt.

-Chief-

Skrevet
Slutt og syt din oter.

Haha! Flirte godt der..kort og brutalt :laugh:

Uansett, hva feiler PowerCooler kortet? Enten må jo kortet suge eller så er det enkelte som ikke får ting til å funke fordi jeg hører enten: "Fy sørn powerCooler er ræva" eller "wow digger powerCooler kortet..sinnsykt bra!". Blir litt forvirra :roll:

Har bestilt GF FX (Asus FX 5900) jeg :thumbup:

Er ganske lei den "skal du kunne spille de spilla som kommer i framtia må du satse ATI pga dx9.0 som f.eks HL2" Hallo?! De spilla blir jo utsatt med 6-7 MND i slengen! Når de endelig kommer så er det noe nytt som bare "må" eies.

Hører aldri noen klager ang. gode gamle nVidia :D

"nVidia. the way it's meant to be played" :w00t:

Skrevet

Uansett hva dere mener om valve, pga utsetting av spell.. så lenge de revolusjonerer spill verden, mener jeg de er verdt og vente på.. Foresten så er Far Cry er gobit, mens vi venter.. ser fram til fullversjon 25.mars..

Skrevet
Uansett hva dere mener om valve, pga utsetting av spell.. så lenge de revolusjonerer spill verden, mener jeg de er verdt og vente på..

Poenget er vel at det ikke blir så sinnykt revolusjonerene når det endelig kommer. Om spillet ikke kommer før november (eller etter nyttår som thomas sier) så blir "wow" faktoren rimelig liten. Da blir det mer sånn "kult nok, men spilte jeg ikke dette for 1 ÅR siden?".

Dessuten så tipper jeg det kommer masse nye kort til HL2 kommer så jeg ser på skjemkort kjøp med HL2 i tankene rimelig bortkasta og teit.

Nå kommer farcry, STALKER, doom 3 osv så HL2 har nesten gått i glemme boksen.

Skrevet

Helt enig med deg!!! Valve burde bare utgi dette spillet og bestemm een endelig dato. Med tanken på spill som skal komme snart så er Half-Life II det siste jeg tenker på. Gleder meg Mest til Far Cry, Doom III og Splinter Cell II!!! :green:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...