Gå til innhold

Poker på internett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lurt litt på dette med poker på internett, er dette noe å satse på? Var forøvrig innpå en side; netpoker24.com.

Det virker ganske spennende, lurte på om noen andre gamere har vært borti denne form for spill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spilt endel texas hold 'em up (drittfett, spiller mot andre mennesker hele tiden). Har spilt dette på Pokerroom.com . Tror de dobler det du setter inn første gang og (ikke 100% sikker der).

men. brukt (les: tapt) endel penger der, og om ikke annet så stoler jeg på de :)

Skrevet

Ok! Virker artig å prøve ut dette! Tror jeg går inn på www.netpoker24.com -en kompis anbefalte denne siden. Får visstnok en bonus for å signe up der :D

Skrevet

Pokerstars og Partypoker er to andre som kan brukes.

Har spilt på Pokerstars i et par år nå. Synes kanskje det begynner å bli litt vel folksomt på Freeroll-turneringene nå. Nå har de vel en seat-limit på 5000. Sier seg selv at det tar lang tid før en vinner kåres.

Kan spille med 'leke'-penger og skikkelige penger.....

mvh

Pantera

Skrevet

Siden er visst ganske ny, derfor er det visstnok en del dårlige spillere der. Var og testet den i sted, er muligheter for å spille med playmoney der! Dvs at man ikke trenger å sette inn penger, men man spiller mot andre på "gøy" ;) ganske artig! Tror jeg holder meg litt til "lekebordene" før jeg satser ekte penger! Ganske kult spill dette!! :thumbs:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...