TekkenFAN Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Har lurt litt på dette med poker på internett, er dette noe å satse på? Var forøvrig innpå en side; netpoker24.com. Det virker ganske spennende, lurte på om noen andre gamere har vært borti denne form for spill?
darker Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Har spilt endel texas hold 'em up (drittfett, spiller mot andre mennesker hele tiden). Har spilt dette på Pokerroom.com . Tror de dobler det du setter inn første gang og (ikke 100% sikker der). men. brukt (les: tapt) endel penger der, og om ikke annet så stoler jeg på de
TekkenFAN Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Skrevet 4. februar 2004 Ok! Virker artig å prøve ut dette! Tror jeg går inn på www.netpoker24.com -en kompis anbefalte denne siden. Får visstnok en bonus for å signe up der
Term Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Jeg anbefaler Paradisepoker. Har brut den selv en del gang, og mange kompiser av meg bruker det. Kongeplass. Og btw: Texasholdem RULER!
Pantera Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Pokerstars og Partypoker er to andre som kan brukes. Har spilt på Pokerstars i et par år nå. Synes kanskje det begynner å bli litt vel folksomt på Freeroll-turneringene nå. Nå har de vel en seat-limit på 5000. Sier seg selv at det tar lang tid før en vinner kåres. Kan spille med 'leke'-penger og skikkelige penger..... mvh Pantera
TekkenFAN Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Skrevet 4. februar 2004 Har hørt at nivået på Netpoker24 skal være ganske dårlig. Det var derfor kompisen min anbefalte denne siden. Han sa også at de har utrolig hurtig software.
Haraball Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Sa han noe mer? Fant han ut at softwaren var rask av å spille på sida?
TekkenFAN Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Skrevet 4. februar 2004 Siden er visst ganske ny, derfor er det visstnok en del dårlige spillere der. Var og testet den i sted, er muligheter for å spille med playmoney der! Dvs at man ikke trenger å sette inn penger, men man spiller mot andre på "gøy" ganske artig! Tror jeg holder meg litt til "lekebordene" før jeg satser ekte penger! Ganske kult spill dette!!
TekkenFAN Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Skrevet 4. februar 2004 Går utrolig kjapt her inne! (har ikke så mye å sammenligne med da, men alikavel! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå