Gå til innhold

mønster i sidedør

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har nå gått rundt med tanken om å modde i laaaang tid,, men saken er at jeg ikke klarer å finne ut hvilket mønster.. eller rettere sagt hvordan vinduet i det hele tatt skal se ut,, er det noen som har noen gode forslag..

ps.. skal være vindu.. skal gå an å se inn.. :D

mvh Erik

Edit:

kanskje som denne (?)

caseill1.JPG

Endret av bakemesterharepus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som kan være vindu? regner mmed at det er det hvite, i og md at du har håndtaket der... kan jo gå det der, men er det virkeig nødvendig å skjøre ut så langt mot kanten på høyre side? der er dt jo bare cd-rom og hdd... men det kan bli fett det der, hvis du får det til...

Skrevet

Hvis du er flink med hendene kan du da prøve deg på et fint asymetrisk mønster med noen episke figurer eller abstrakte skikkelser på :)

Skrevet
Hvis du er flink med hendene kan du da prøve deg på et fint asymetrisk mønster med noen episke figurer eller abstrakte skikkelser på :)

hør hør. like egentlig ikkje sånne vanlige ruter. viss d ikke någe aent spzi m kabbiset :no:

Skrevet

etter min mening syntes jeg du skulle legge til en 45 gradersvinkel fra det nederste hjøret fra "mønster ruta" til kanten avdøra. ok det var litt vanskelig å forklare, men det jeg er ute etter å si er at jeg tror det er kulere hvis du har hjørnene like... jeg liker ikke 90 graders hjørner, for jeg syntes det får vinduet til å virke veldig firkantet og masseprodusert. lite personlig preg... del opp hjørnene i 45 gradershjørner eller mindre. håper du skjønner hva jeg mener...

Jeg skal ha kjempa mange kanter på ruta mi sånn at det ser ut som om døra er knust. tagger rundt hele liksom. det blir fett :thumbup:

Skrevet
Assa, bakemester, hva med å lage vinduet litt mindre på toppen, er jo ikke nødvendig å se på PSU, er det vel?? mønsteret likte jeg da! det var snasent

har vindu i psu, så jo det er fett å se på :D skal sette i led vifte..

Skrevet
etter min mening syntes jeg du skulle legge til en 45 gradersvinkel fra det nederste hjøret fra "mønster ruta" til kanten avdøra. ok det var litt vanskelig å forklare, men det jeg er ute etter å si er at jeg tror det er kulere hvis du har hjørnene like... jeg liker ikke 90 graders hjørner, for jeg syntes det får vinduet til å virke veldig firkantet og masseprodusert. lite personlig preg... del opp hjørnene i 45 gradershjørner eller mindre. håper du skjønner hva jeg mener...

Jeg skal ha kjempa mange kanter på ruta mi sånn at det ser ut som om døra er knust. tagger rundt hele liksom. det blir fett :thumbup:

lyst å vise hva du mener med en illustrasjon.. ble litt mye snakk her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...