Gå til innhold

Fikk liv i Rear-Right Sattelitten!


Cain_85

Anbefalte innlegg

Dro borti ledningen til Rear-Right Ledningen, på min Logitech MZ.540, og da veltet satteliten ned fra der den sto, til gulvet (halmeteren) da jeg plukka den opp igjen var den stein dau, alle de andre funka.

 

(jeg er helt vill på å skifte mellom navnet "sattelitt" og "Høyttaler" på dingsene som spiller lyden :))

 

Jeg skulle fikse den men merka at det var umulig å skru seg inn i høyttaleren, den var hermetisk lukket. Så alt jeg kunne gjøre da var å sjekke om noe annet var galt i håp om at jeg slapp å kjøpe noe nytt. Så jeg sjekka inngangen som er på subwooferen, og kobla en av de andre høyttalerne til, Den ny-innpluggete høyttaleren ville heller ikke funke, mens den sattelitten som datt ned fungerte da jeg plugga den i en annen utgang.

 

HErlig tenkte jeg da.. da er det bare å skru seg inn i subwooferen og fikse de løse ledningene. Skrudde masse, og fant ut at 4 skruer (av rundt 12) bare spant rundt i hullet sitt og ville ikke ut, dermed måtte jeg gi opp det prosjektet også.

 

Så Kobla jeg alt sammen igjen, og satt å rugga i pluggen for å se om jeg klarte å få kontakt. Tilfeldigvis switcha jeg til "M3D" Som er en slags jukse-surround som man kan velge. Og da spilte alle høyttaleren :)

 

Så da gikk jeg rundt PC'en og så at Pluggen til lyden bak, ikke satt ordentlig i, og at det var grunne til at ikke den ene ville funger.. snakk om å bruke mye krefter på et lite problem, men nå fungerer alt og jeg er glad :w00t:

Endret av Cain_85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...