Anathema Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Har nettopp kjøpt meg tileggspakken til C&C generals, Zero hour. Når jeg skal starte opp spillet får jeg en feilmld som lyder omtrent slik: Kan ikke starte spillet; dette kan skyldes overoppheting, virus og for lite minne. +litt annet rabbel som ingen har nytte av. Overoppheting er det ikke. CPU:30 grader. Virus? nope, helt cleen. For lite minne? Jeg har 768 PC2700, det skulle holde i bøtter å spann. Hvordan får jeg det til å funke ?
Stoop kid Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Først re-installerer du det. SÅ sjekker du EA support
Anathema Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Skrevet 3. februar 2004 (endret) Har re-instalert. Takk for tipset! Guardian--Hva mener du med det? Endret 3. februar 2004 av Jerix
Woilef Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Har samme problemet, hjalp ikke å reinstalere, noen med råd?
implex Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 En med samme problemet sendte mail, til EA.. men det var vel noe sånt som 3 uker og få svar.. Hadde jeg vært deg, ville jeg reinnstalert drivere mine.. Det lukter driver feil lang vei..
Woilef Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 funket ikke å bytte drivere heller, hadde 53.03 og prøvde 52.16 på ett fx5800 ingen nytte, uff kjedelig feil
Stoop kid Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Vel, det tok ca. 1-2 dager før jeg fikk svar da jeg gikk på support siden deres. Går dere inn på supportsiden, klikker riktig emne i alle boksene, og sender? Det er et tips. Selv hadde jeg klart å rote litt i regedit, men snille EA fikset problemet Utenom det, er resten av mine erfaringer med EA dårlige
Traxco Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 fikk også denne feilmeldingen da jeg brukte feil mod til zero hour den skulle være i generals.! kan ikke foreslå annet og avinnstalere alt og innstalere om igjen.. husk og innstalere generals først bruker du patch til spillene ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå