Gå til innhold

Prosjekt: Drage på sidedøra

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg så en gammel bmw som var knall rød med rød sotede vinduer en gang...(altfor harry) men eg tror røde led som øyne kunne blitt uber rått..! stå på.. jeg fikk det ikke så bra til med dremelen min..(les demel kopi)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg ferdig så langt.

DSCN0672-lite.JPG

DSCN0673-lite.JPG

Disse skal slipes ned pga at det er vanskelig å ha igjen sidedøra...

Det eneste som jeg mangler nå er blå katode...

Skrevet
Kjempe fint :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:

Du er et naturtalent med dremel ja.

Men kanskje du kunne ha filt kantene litt bedre.

det var litt for vanskelig å komme helt ut til kantene. Så det ble som det ble. Men jeg er fornøyd med figuren. Bruttern skal lage en han og. Det blir morsomt å se resultatet.

1-lite.jpg

Han har den samme kassen som meg, men han har tenkt å ha den på den andre siden ettersom han har vindu på den siden jeg har figuren på....

Skrevet
Hill deg! O dremelkonge.

Shjit pen drage!

Kommer det led i dragens øye?

har ikke de store planene til å ha leds til øyne enda.. tiden får se...

Skrevet

det der var jo pent..

kanskje du en gang i fremtiden kan fikse et matt gult lys i øyet.. det hadde nokk blitt pent.. som resten allerede er..

hvordan greide du å feste de bitene som ikke er i kontakt med resten?? (håper du sjønte hva jeg mente..

Skrevet
hvordan greide du å feste de bitene som ikke er i kontakt med resten?? (håper du sjønte hva jeg mente..

Veldig enkelt... bruke superlim ;)

mattet plexiglasset ved bruk av våtslipping. Det ble bedre enn matt klarlakken...

Skrevet

men hva synes du om idè'en med matt gul led i øyet da?

fikk idè'en fra et wallpaper på themeXP..

tror det heter dragonstyle det themet som wallpaperet følger med...

Skrevet
men hva synes du om idè'en med matt gul led i øyet da?

Jeg ville ikke gjort det.. jeg syntes det hadde virket litt jalla... syntes det er rått nå jeg :)

Skrevet

hmm... kanskje det..

men hvis han hadde sotet dragen mørkere, så hadde det passet fint med gul led..

det beste er vel å holde en gul led foran først, og så å se hvordan det ser ut...

• 10 måneder senere...
Skrevet

sinnsytk pent resutat.. det er lenge siden det har vert aktivite her ser jeg men jeg poster alikevell!!

du ser jo ut til og ha litt skills så hvorfor ikke lage din egen vannkjøling ? :woot:

Skrevet
sinnsytk pent resutat.. det er lenge siden det har vert aktivite her ser jeg men jeg poster alikevell!!

du ser jo ut til og ha litt skills så hvorfor ikke lage din egen vannkjøling ? :woot:

dra frem en 10mnd gammel thread du.. :hrm:

hehe.. grunnen til at han ikke lager vannavkjøling selv, er at det koster 499 for et komplett sett! :grin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...