Gå til innhold

Download Manager - Hvilket er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testet DAP5 i 6 måneder nå, og den funker fint med ISDN. God sikkerhet samt merkbar ytelsesøkning. Har blant annet lastet ned Mandrake Linux (3x650 mb) med denne fordelt på umasse antall økter, og filene er md5 summet og funnet i orden.

 

I tester viser DAP5 høyest forbedring i nedlastingsytelse med bredbåndsforbindelser, og hvis jeg ikke husker feil har jeg lest et par tester hvor den faktisk har vunnet marginalt over nr.2.

Lenke til kommentar

Må bare si det at Flashget er et genialt, kuult og ikke minst ressursvennlig program. Helt konge! Slår DAP, GetRight og alle de andre.

 

Mass Downloader var helt elendig!!

 

FlahGet Ruler sinnsykt! - som noen ville uttrykt det. :smile:

 

_________________

En torsk i hånden er bedre enn ti på taket :smile:

rune.jpg

 

[ Denne Melding var redigert av: ratrune på 2002-03-14 21:40 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-14 22:40, ratrune skrev:

Finnes det en FlashGet Plus uten disse spywarene?



 

Fannt ut at FlashGet kjører et Spyware som heter Radiate. Så jeg søkte på Google og fannt et tool som skal fjerne .DLL filene som denne spyware'en bruker:

[ http://www.spychecker.com/radiateremover.html ]

 

Håper det funker, bruker ikke flashget så.....

Anyways...gudd løkk :wink:

 

Her er forresten en liste over programmer med Spyware, og hvilket spyware som brukes:

[ http://website.lineone.net/~stanley.cross/...ware.htm#swlist ]

 

[ Denne Melding var redigert av: SpACEmaN på 2002-03-15 09:26 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-15 10:21, ratrune skrev:

Har Ad-aware og programmet finner Gator og Web3000 filer i registeret hele tiden. Får ikke fjernet de, de kommer tilbake når jeg starter maskinen på nytt igjen. Hva skal jeg gjøre?



 

du får legge inn en .bat fil i oppstartskataligen der du sletter de nevnte filene.

Lenke til kommentar

Gjelder DAP og her snakker vi om spyware så gjør et unntak, men sier ikke hvor dere finner den!:

 

 

This patch will get rid off ads and enable a small slider control hidden within the download screen. This slider increases the bandwidth of the download and dramatically increases the download speed.

 

 

Please note!!

 

This don't stop the GIF's from being downloaded by DAP!

 

The way round that is to go into your DAP folder and delete the "Ads" folder then copy from this zip file "Ads" to the DAP folder. this will stop the ads from being downloaded and you will get that little extra bandwidth lol, it all helps at the end off the day!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...