tepe Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Hei! Når jeg forsøker å spille av videoer i Opera så dukker det kun opp en stor knapp der det står 'click'. Når jeg klikker på den så tar browseren meg til nedlastningsside for akuelle avspiller. (WMP, QuickTime...) Tingen er at jeg allerede har installert disse programmene. Spørsmålet er hvordan jeg får de til å funke med Opera..! Noen som vet?? På forhånd takk!
eiriksen Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Hvis du noengang finner det ut så si ifra til meg, har slitet med det samme i evigheter!
tepe Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 Bare jeg prøvde litt å finne ut av det så var det ikke så komplisert. Det må selvfølgelig legges til plug-ins for Opera! Hvordan? Det står fint forklart på opera sine sider! Se her: WMP RP QT
eiriksen Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Jaja, har egentlig aldri satt meg inn i det med plug-ins til programmer og slikt, takker
Zethyr Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Legg inn IE eller noe annet Not Funny!§! Hvorfor legge inn Internet Exploder frivillig...``?? Uansett, takk for lenkene, jeg har hatt trøbbel med det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå