Skorpionen Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 hello...eg spilte nettopp et rollespill som heter TIBIA..eg e jevla lett og lure så eg ble rett og slett lurt med til å laste ned et program som skulle la meg "fiske fortere, løpe fortere og få lys på alle mørke steder".. Så eg gikk inn på siden hans da.. http://www.angelfire.com/hero/tibia3/tibia.exe og lastet ned den ruten som kom opp..dette lagret seg på skrivebordet og hver gang eg gjør noe kommer det opp et dokument mappe der det står ka eg har vært innpåå og klokkeslett...det står også ka du har skrevet..altså, nå står det i loggen ka passordet til denne accounten var.. Det går ikke an å slette, da kommer det opp et vindu " kan ikke slette tibiagg: ingen tilgang, kontroller at disken ikke er full eller skrivebeskyttet, og at filen ikke er i bruk" har dere noen anelse?? please svar....
T.F.T Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 se etter om filen er skrivebeskyttet ved å høyreklikke på filen-egenskaper- generelt. nederst på sida står det atributter og her kan du huke av for at den ikke skal være skrivebeskyttet. trykk bruk og prøv å slette den nå.
Skorpionen Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 se etter om filen er skrivebeskyttet ved å høyreklikke på filen-egenskaper- generelt. nederst på sida står det atributter og her kan du huke av for at den ikke skal være skrivebeskyttet. trykk bruk og prøv å slette den nå. var ikke huka..bare på arkiv
T.F.T Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 hmm.. du kan jo prøve å avslutte prosessen i windows oppgavebehandler. windows oppgavebehandler- prosesser. her kan du jo lese og se om du finner et navn som ligner på den fila du snakker om. tibiagg eller noe sånt. win oppgavebehandler åpnes ved å trykke ctrl alt delete. ivertfall hvis det er win xp.
Skorpionen Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 ja. så var det det da...det e vel et annet problem på min datamaskin..har også vart litt lenge...når eg trykker oppgavebehandling skjer ikke en drit ass.. Skjer ikke en liten drit....bare kommer inn på win igjen. så hvis dere vet om dette problemet også, så bare svar
bertie Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 vet ikke noe om akkurat dette programmet, men personlig ville jeg sørget for at den maskina ikke var på nett før jeg hadde fått fjernet programmet hvertfall. bertie
Skorpionen Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 tja, spørsmålet er jo - kordan skal eg klare meg uten nett?? det kaller eg et 1337 spørsmål
T.F.T Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 se etter her og se om du finner noe nyttig informasjon som kan være til hjelp
Blacki Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Send en mail til ISP'en hans og andre som kan være interesert i å vite om slike syke idioter som liker å spre virus! (vist det er virus) ikke la denne personen slippe så lett i fra det.... Ellers kan du putte i dos/oppstarts disk og så slette denne filen fra dos modus. Eller prøv å klikk ALTgr+Ctrl+Delete, så får du frem Win task manager; Prøv å finn det aktuele programet som lager kødd i application eller prcesses og merk av og klikk 'end task'. Prøv da og slette programet/filene. Anbefaler deg likevel å være nøye med å finne alt av filer som kan være tilknyttet dette programet. Søk, slett... Lykke til! Ps. Adware og virus sjekker kan være fint å kjøre....
KAS Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Send en mail til ISP'en hans og andre som kan være interesert i å vite om slike syke idioter som liker å spre virus! (vist det er virus) ikke la denne personen slippe så lett i fra det.... Dette er ikke et virus, det er en keylogger som er innebygd i et jukseprogram til Tibia, lagd for å stjele kontoen i det spillet
Skorpionen Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 eg e jevla takknemlig for alle svarene ass...men det gjør ikke noe om eg får fler Takker, Hilsen Skorpionen!
Skorpionen Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 hiho bakemester dessverre har eg ikke NERO..har nettopp kjørt AVG anti virus, slettet 8 virus..men ingen av de hørte til den filen, tror eg
JMW Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Hva med spyware eller lignende ?? Kjør ad-aware og se om det finner noe snusk snask på maskinen din... Lykke til!
Skorpionen Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 har kjørt spybot..e vel det samme som ada-ware... eller? ihvertfall..skal prøve dette i DOS delete C:\Documents and Settings\Preben\Skrivebord\tibiagg.exe vil det funke eller?? eg venter med dette til eg får svar
Alastor Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 http://housecall.antivirus.com ^kan prøve den der.
Blacki Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 hiho bakemester dessverre har eg ikke NERO..har nettopp kjørt AVG anti virus, slettet 8 virus..men ingen av de hørte til den filen, tror eg tror du kan laste ned demo/trial verisjon av Nero. www.nero.com kanskje!?
Javeljavel Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Jeg har ikke så mye peiling, men jeg har selv ødelagt enkelte slike drittrogrammer ved hjelp av ResHack. Et lite enkelt program som lar deg modifisere koden til det aktuelle programmet (hvis det har en .exe fil). Det er ikke sikkert det går ann å slette det fordeom, men det virker iallefall ikke mer etterpå. Jeg bare visker ut og ødelegger alt jeg finner som regel, bare for å være sikker på at det er ufunksjonelt etterpå. Du kan laste ned reshack på forskjellige downloadprogs. eks kazaa. Lykke til.
Skorpionen Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Skrevet 3. februar 2004 takker til alle..har fått det vekk no..brukte trojan checker...da gikk det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå