Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok det er greit.. Skal helst ha amd basert, for maskinen skal primert brukes til gaming.. blir sikkert litt video også.. Blir vel dårlig med klokking på AMD så hvis noen ser en fin intelløsning så er ikke dette noe å forakte siden jeg ikke er en hardbarka fan av hverken AMD eller Intel..

-Ikke:

Kabinett

PSU

Mus/Tastatur

Skjerm

 

(KUN INNMAT)

15k

Lenke til kommentar

Altså... Hehe, jeg synes Radeon 9800XT er litt waste, så jeg kom ikke opp i 15k jeg :p

 

120573 Asus K8V DELUXE Hovedkort Socket 754 - 1349,00

 

123016 AMD Athlon 64 3400+ 2.2 GHz - 3 985,51

 

121126 Corsair XMS TWINX PRO3200LL 1024MB - 2543,45

 

122901 Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB - 2452,44

 

122682 Samsung SpinPoint P80 160GB S-ATA - 1066,34

 

117353 Western Digital Raptor 36,7GB S-ATA - 1050,01

 

Skarru værra mann så skarru værra mann!

 

 

Kjøp deg heller vannkjøling eller venner med resten av pengene ;)

Sjelden at jeg føler det er for mye penger, men uten kabinett osv så synes jeg det ble vanskelig :p

 

Edit: En A64 3400+ koster da alldeles ikke 1900 :p

My bad, feil tast :p

 

Edit 2: OMG. Jeg trykker feil taster på tall.. Tror det er riktig nå :blush::blush:

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Først ville jeg vel muligens vurdert en 3200 istedenfor en 3400 med tanke på pris, så ville jeg løpt for livet om noen tilbød meg det asuskortet da dette er det med suverent mest feil, har slv hatt det og det tok knekken på to disker + mitt 9800 xt, skall du ha viabasert hk så velg abit eller msi, selv har jeg valgi gigabyte sitt nForce 3 og det funker ypperlig.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Først ville jeg vel muligens vurdert en 3200 istedenfor en 3400 med tanke på pris, så ville jeg løpt for livet om noen tilbød meg det asuskortet da dette er det med suverent mest feil, har slv hatt det og det tok knekken på to disker + mitt 9800 xt, skall du ha viabasert hk så velg abit eller msi, selv har jeg valgi gigabyte sitt nForce 3 og det funker ypperlig.

 

Lykke til.

Antall s-ata på gigabyte nForce 3 er?

Lenke til kommentar
Først ville jeg vel muligens vurdert en 3200 istedenfor en 3400 med tanke på pris, så ville jeg løpt for livet om noen tilbød meg det asuskortet da dette er det med suverent mest feil, har slv hatt det og det tok knekken på to disker + mitt 9800 xt, skall du ha viabasert hk så velg abit eller msi, selv har jeg valgi gigabyte sitt nForce 3 og det funker ypperlig.

 

Lykke til.

Antall s-ata på gigabyte nForce 3 er?

Eneste svakheten er at det har kunn 2 stk s-ata uttak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...