Gå til innhold

Logitech mus til notebook


Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om jeg skulle kjøpe meg en ny mus til min nye maskin.

Jeg har en optisk trådløs mx700 fra logitech.

 

Men irriterer meg over at ladetingen er så stor.

Ellers holder den musen til hva det skulle være. Fantastisk mus!

 

Derfor..

- Er det noen som har erfaringer med denne Logitech mus

Vil den være god nok til å spille lit med?

 

- Er det sånn ladeting på mx900?

- Evt. Noen andre muser som kan brukes til litt spilling samt være god? Av erfaring?

 

 

Ps: Sikkert feil forum del å spørre om dette, men siden musen var til laptop ;)

Endret av williamthebloody
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg valgte en logitech mx500 til bærbaren slik at jeg slipper batteri/oppladning når/hvis man er ute å reiser o.l. Det er jo begrenset hvor langt unna man sitter å jobber med bærbaren, så derfor syns jeg ledning ikke er noe problem til dette.

Mens jeg har en mx700 til stasjonæren :)

Lenke til kommentar

på mx 500 må du kjenne under klistremerket på musa. der er det 3 skruehull. skru opp skruene og åpne musa. der er det et lite rektangulært lodd på 15-20 gram. Loddet er festet med en skrue. ta ut loddet og skru igjen musa. ta tapetkniv og skarp bort klistremerket runt skruehullene så det ikke henger ned på musematta.

 

har gjort det selv, og er veldig fornøyd :thumbs:

Lenke til kommentar
på mx 500 må du kjenne under klistremerket på musa. der er det 3 skruehull. skru opp skruene og åpne musa. der er det et lite rektangulært lodd på 15-20 gram. Loddet er festet med en skrue. ta ut loddet og skru igjen musa. ta tapetkniv og skarp bort klistremerket runt skruehullene så det ikke henger ned på musematta.

 

har gjort det selv, og er veldig fornøyd :thumbs:

Gjelder dette alle mx muser?

 

Tenker på mx900

Lenke til kommentar
på mx 500 må du kjenne under klistremerket på musa. der er det 3 skruehull. skru opp skruene og åpne musa. der er det et lite rektangulært lodd på 15-20 gram. Loddet er festet med en skrue. ta ut loddet og skru igjen musa. ta tapetkniv og skarp bort klistremerket runt skruehullene så det ikke henger ned på musematta.

 

har gjort det selv, og er veldig fornøyd :thumbs:

Gjelder dette alle mx muser?

 

Tenker på mx900

Nei, gjelder ikke alle MX-musene, og tviler sterkt på at dette gjelder MX900 da denne er blitt tung nok av batteriene (samme med MX700).

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
på mx 500 må du kjenne under klistremerket på musa. der er det 3 skruehull. skru opp skruene og åpne musa. der er det et lite rektangulært lodd på 15-20 gram. Loddet er festet med en skrue. ta ut loddet og skru igjen musa. ta tapetkniv og skarp bort klistremerket runt skruehullene så det ikke henger ned på musematta.

 

har gjort det selv, og er veldig fornøyd :thumbs:

Greit nok hvis man skal flytte mye på musa eller bare liker å ha en lettere mus, men for min egen del er det helt greit med litt tyngde i musa, og skulle gjerne hatt den enda litt tyngre med tanke på spill osv. Selv så aimer jeg f.eks i fps spill uendelig mye bedre med en tung mus med meget lav sensitivitet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...