Redalert Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Altså jeg har ett Ti 4200 mb skjermkort, etter jeg hadde formatert så når jeg startet pcen opp ett format så fant den ingen skjermadapter. Jeg har også prøvd og legge inn drivere, men etter installeringen så rebooter jeg. Men når jeg kommer inn i windows så er er det fortsatt ingen drivere som er blitt lagt inn = "(Default monitor) on" Men jeg har ett software og hardward program, dette finner skjermkortet mitt. Håper dere kan finne ut noe, er skjermkortet muligens kaputt?
Traxco Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 bruker du de drivere som fulgte med kortet ditt ! du kan jo se om kortet sikker 100% riktig i agp-porten(gjerne ta det ut og sette det in igjen) eller prøve andre drivere: http://64.4.14.250/cgi-bin/linkrd?_lang=EN...xp%2d2k_44%2e03
drno21 Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Helt enig kan jo ta ut kortet og sette det inn i agp porten. Kan hende at det er dårlig kontakt mellom kortet og agp porten.
Redalert Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 hehe Nå er problemet løst... Var bare og kjøre reinstall på WINXP. Så nå er alt oppe og kjører igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå