Gå til innhold

Får BKK 2/2mbits for 470kr i mnd


clarc007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice linje da.. men 800 spenn er jo kanskje litt mye å btale for inet om man ikke er sånn derre 1337 haXXor ellerhvadet.no heter for noe. :)

Ummnei, ikke når jeg har flere (les; tre) maskiner som skal dele linja, og alle bruker nettet så og si hele dagen. Dessuten følger det med 20 tv-kanaler og gratis telefon til alle andre abonnementer i den pakken.

Lenke til kommentar
Nice linje da.. men 800 spenn er jo kanskje litt mye å btale for inet om man ikke er sånn derre 1337 haXXor ellerhvadet.no heter for noe. :)

Ummnei, ikke når jeg har flere (les; tre) maskiner som skal dele linja, og alle bruker nettet så og si hele dagen. Dessuten følger det med 20 tv-kanaler og gratis telefon til alle andre abonnementer i den pakken.

Ser bra ut .. 800/3 = 267 kr på hver.. da ca 3.33 mbits til hver person

 

Om du ikke har tenkt å game hard på linjen mens de andre downloader, så er vel det gangske ok . :)

 

:cool:

 

 

Bra tilbud vil jeg si! :scared:

Lenke til kommentar

Bare pass deg for BKK sin nedetid da, har en skummel tendens til å grave over kabler og nappe ut patchekabler fra rackene sine fordi en eller anna dust trenger den ett annet sted. Men bra selskap sånn utenom....

Har de fått support/feilmelding utover normal arbeidstid nå da??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...