viggator Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Har byttet skrivebordsbakgrunn, men under oppstart vises fortsatt det gamle bildet. Etter oppstart vises riktig bilde. Hvordan fjerner jeg det gamle? CCRider (som kan mer om MC enn om PC)
Pyro Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Hvilket OS bruker du?? På 98 fikk jeg det bort ved å legge inn to nye bilder og så det du vil ha. Tok nr 2 svart ellernoe sånt for jeg fikk det ikke vekk.
viggator Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 Takk for tipset. Skal prøve det. CCRider
TheDarkListener Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 (endret) Hvilket OS bruker du?? På 98 fikk jeg det bort ved å legge inn to nye bilder og så det du vil ha. Tok nr 2 svart ellernoe sånt for jeg fikk det ikke vekk. Tror det skulle gå Edit: Post 300 Endret 1. februar 2004 av TheDarkListener
Mushaboom Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Legg inn samme bildet, men med to forskjellige navn
Gaute Holmin Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 For å slippe blinkingen med forskjellige bakgrunnsbilder under oppstart (som også gjør oppstarten tregere), velg "ingen" bakgrunnsbilde, trykk OK, så går du inn igjen og velger ditt bilde og trykker OK igjen. Da vises ingen bakgrunnsbilde før oppstarten er ferdig... utrolig at denne buggen fortsatt eksisterer etter så mange år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå