Gå til innhold

Norsk Battlefield1942 Klan rekkrutterer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når folk skriver aldersgrenser, så er jo den i de fleste tilfeller veiledende, hvis det viser seg at folk er så modne at de har god personkjemi sammen med resten av en klan, så får man bli med.

 

Er man tent på å bli med i en klan bør man jobbe litt for det. Oppsøk klanen på irc, spill sammen med dem puiblic, oppfør seg som folk. ;)

Lenke til kommentar

Ja sant det Ghadafi, Vi setter selvfølgelig personligheten og gruppens samlede miljø fremfor alt.

Vi i TLL liker å kose oss , ikke nødvendigvis å være de mest skremmendes,

det får de mer blodseriøse klanene ta seg av.

For min del kjøper jeg et spill fordi jeg vil ha det morro..

 

aldersgrensen har noe med at vi søker likesinnede og de finnes som regel fra 17

og oppover.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Kjører dere med voice? Ser dere har en gjeng med folk i 20 årene, kult! Er selv 25, og ønsker en modem klan, om den er god eller ikke betyr mindre, er morroen rundt spillingen jeg verdsetter mest, men føler at for å få dette til er voice essensielt...

 

Har ikke spilt DC, kun BF uten mods, men DC ser jo inforjævlig fett ut! MA1-ABRAMS ser sinnsyk digg ut!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hey sann. Er 17 år. Har big time clan erfaringer (norges landslag etc.)

 

veldig keen på og se hvordan dere spiller, så hvis dere kunne kontakte meg på irc channen deres. (jeg idler der) å gi meg ip til ventrilo så jeg kunne få ett trenings opplegg eller være med på PCW så hadde det vært drit kult ;) det er BF 1942 dere spiller sant...? ikke noe mod piss?

 

kommer dere til å starte med BF:Vietnam ? håper virkelig det ;)

 

plz ta kontakt =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...