Gå til innhold

Detaljene om Neocron ekspansjonen DoY

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har endelig Reakktor, selskapet bak det spesielle MMORPG spillet med real time FPS combat system og spiller kontrollert økonomi, nærmere kalt "Neocron", sluppet listen med hva som skal komme med ekspansjonen "Beyond Dome of York", som forventes å bli utgitt andre kvartal i år (2004).

Det dreier seg bl.a. om:

* Nye grafiske karakter modeller, detaljer som sigarett, hårsveis og annet

* NPC's som kan selge dine varer når du ikke er pålogget

* Nytt og forbedret værsystem (bl.a. snøfall)

* Forbedret grafikk både i byene og landskapet utenfor

* Nye monster, og diverse grafiske forbedringer av nåværende

* Den nye byen Dome of York, som skal ha 40 maps med diverse etager, rom, huler og annet, den blir av omtrent samme størrelse som byen Neocron ( ! )

Les alt dette og mer til her: Plan File 007 - Neocron: Beyond Dome of York Feature Summary

Sjekk også diskusjonstråden i forumet: http://www.neocron.com/modules.php?op=modl...ndex&pageID=190

Det er altså ennå en liten stund før vi ser dette, men bl.a. Tech Haven har allerede fått oppdatert teksturene i den siste patchen (195) som kom ut for noen dager siden. Store ting er i vente for dette (IMHO) fantastiske MMORPG spillet, og det blir spennende å se hvilken publisher Reakktor har knyttet seg til denne gangen. Forhåpentligvis er det et selskap som vet hva ordet "markedsføring" betyr.

Som dere også ser, blir grafikken generelt oppdatert til DX 9, så jeg får nå en god grunn til å oppgradere til Radeon 9800 Pro, antar jeg :thumbs:

Endret av Hidden
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres meget lovende ut... jeg har ikke møtt særlig mange nordmenn i dette spillet og har teamet opp med noen tyske spillere. Gleder meg til utvidelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...