Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fucka Wizard og internett deling


Anbefalte innlegg

Wizarden får å dele Internett i XP er Fucka... når jeg skal gøre det mannuelt vet å høyreklikke på oppkoblingen.. Egenskaper.. og så på Advanst, så er det er feil melding som står der...*windows can not display the properties ... WMI IS corrupt.....

 

Hva er det?? OG HVORDAN KAN JEG FÅ FIXET DET?

 

Sephiroth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Sephiroth skrev (2002-03-13 22:20):

Wizarden får å dele Internett i XP er Fucka... når jeg skal gøre det mannuelt vet å høyreklikke på oppkoblingen.. Egenskaper.. og så på Advanst, så er det er feil melding som står der...*windows can not display the properties ... WMI IS corrupt.....


Hva er det?? OG HVORDAN KAN JEG FÅ FIXET DET???


Sephiroth


Har du prøvd å sette IP adresse og alt det stuff manuelt?

Og er maskinene som er i nettverke rundt deg påslåtT?

WinXp har en lei tendens til å hente feile info sålenge den står alene i et nettverk.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-14 20:55, B|Real skrev:

Quote:


Sephiroth skrev (2002-03-13 22:20):

Wizarden får å dele Internett i XP er Fucka... når jeg skal gøre det mannuelt vet å høyreklikke på oppkoblingen.. Egenskaper.. og så på Advanst, så er det er feil melding som står der...*windows can not display the properties ... WMI IS corrupt.....


Hva er det?? OG HVORDAN KAN JEG FÅ FIXET DET?


Sephiroth


Har du prøvd å sette IP adresse og alt det stuff manuelt?

Og er maskinene som er i nettverke rundt deg påslåtT?

WinXp har en lei tendens til å hente feile info sålenge den står alene i et nettverk.

 

Jeg har prøvd det meste.. sette opp alt mannuelt.. gateway mm.... men det gikk ikke... og jeg fant oxo ut hvorfor...

 

den lille saken som gør at jeg kan dele internett var korupt.... jeg prøvde recovery fra CDen, men det gikk ikke... jeg hadde heller ikke satt noe restore point,, så det endte med at jeg formaterete .. så nå er alt i orden :smile:

 

sephiroth

http://bryce.clansalsa.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...