Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dere Suger dere som ikke klarer og dele ADSL


Anbefalte innlegg

On 2001-10-29 13:00, bulldog76 skrev:

Wooo...

Sepiroth:

Du burde slappe av litt.. Du kommer SÅ mye lengre med å være litt ydmyk. Har vært i gamet selv en stund nå, men tror ikke jeg kan alt. Det burde du også ha som utgangspunkt. Dessuten er dette forumet for å hjelpe folk, ikke for å henge ut folk som spør om hjelp.

 

the bulldog - MCSE, CCNA og snart CCNP.... :wink:

 

Kanskje jeg burde ta noe kurs ettersom folk som sepiroth klarer og bli noe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes poenget med denne tråden er litt bortkastet. Selvsagt kan man sette i et ekstra nettkort, og dele over det.

 

Men.....da er du avhengig av at den ene maskinen er operativ hele tiden.

 

I tillegg får man bredbånds-rutere til rundt tusingen hos Komplett, og det er kun litt mer enn en godt nettverkskort. Helt klart en foretrukket løsning.

 

Men ja........sharing funker så lenge man er sikker på at ICS maskina er på hele tiden.

 

Pål

Lenke til kommentar

Må jo egentlig innrømme at meg å Thrain laget denne diskusjonen for å se hvor magnge som engasjerte seg og hvor mange vi kunne få tirret opp.. jeg syns vi har klart det ganske bra jeg...

Dere må jo innrømme at denne diskusjonen har fått mange lesere... hehe

 

Jeg vet at det er mange måter å dele ADSL på.. Smak og begag sier jeg bare.... så lenge det virker og alle er fornøyd så er alt bra.. men jeg diskuterer gjerne mer jeg. (morro å se om vi for over 1000 som har lest denne diskusjonen eller hva du vil kalle den.

 

Det vi egentlig mente med hele greia var at folk spørr om det samme spørsmålet om og om igjen.

føre de legger inn et innleg inn " Hvordan dele ADSL" så burde de se litt rundt på forumet først.

Kansje søke på ADSL ol og se om noen andre har spurt om det samme... slik at vi ikke for 900000 sp om akkurat samme ting.. men men

 

Sephiroth

http://www.clansalsa.com

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-10-29 19:53, EvilHomer skrev:

det seph sier er at han og thrain bare ville vise at de har litt peiling de også..... alle veit at det gir litt ekstra "godfølelse" å kunne briife litt, så gi gutta en sjanse, de har det vanskelig nok fra før som det er...!!


 

 

Godt Sagt

Lenke til kommentar

Overalt når man driver med data så får man jo meldinger;

 

 

"Have you read the licence agreement?"

 

"Please read the FAQ before asking us questions."

 

og nå:

"Søk gjennom alle threadene i hardware.no for å se om noen har spurt om det samme som deg før du spør."

 

 

hvem gidder dette? ikke jeg...

Lenke til kommentar

Hvis man slipper å ringe opp får å få internett. men får ip automatisk eller manuel... da kan man bare kjøpe en liten plugg som man kan koble 2 UTP(RJ-45)på da kan man dele det til to maskiner..det kroner tror jeg... (Router)

 

1 alternetiv....

 

[ Denne Melding var redigert av: Noname på 2001-10-29 21:57 ]

Lenke til kommentar

Det er noen av dere som har klaget på at hvis man skal ha 2 NIC i en pc så må alltid den PC-en være på.

 

Hallo HVA ER PROBLEMET?????

Du er ikke på nett 24-7 heller da. og hva om man måtte ta en restart?? det tar max 2 min så er man oppe å går igjen--.--- jeg skjønner liksom ikke det problemet..

 

(_._) :smile:

 

Og en ting til:

EVIL FUKINGS HOMER... BRENN I BERGER når du kommer hjem til Jul skal du få.. hehe

nei da.... blir det no KNULLING på deg HOMER?????? er vel på tide nå... (Det var søstra di sine ord, ikke mine) :smile:

 

OG enda en ting:

JEG har IKKE sagt at jeg kan alt.. det er det DERE som har!!

 

Sephiroth

http://www.clansalsa.com

 

[ Denne Melding var redigert av: Sephiroth på 2001-10-29 23:21 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: Sephiroth på 2001-10-29 23:34 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-10-30 21:56, kingkong skrev:

Quote:


the bulldog - MCSE, CCNA og snart CCNP.... :wink:


 

Hva ER alt dette bullshittet for noe, MCSE, CCNA, etc. etc....

 

Master of Science skrives forrestn MSc, hvis det var det du mente...?

 

 

 

Microsoft og Cisco - sertifiseringer. Bullshit? tja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...