Hodd Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Hei folkens! Jeg har et spørsmål som jeg håper at jeg kan få svar på, jeg har netopp kjøpt et nytt skjermkort "Gecube ati radeon 9600xt". Jeg plugga det i pc'n og skrudde på! Det funka flott det, trudde jeg! Jeg fekk en veldig fin grafikk, som jeg ble fornøyd me! Men etter en stund så stoppa bare skjermbilde opp, jeg kunne høre at lyden fra pc'n(spille jeg spilte) gikk! Så det endte me at jeg måtte bare restarte maskinen, jeg trudde selvfølgelig det ville endre probleme, men det gjor det ikke! Jeg har gjort alt, nesten tror jeg! Jeg lasta ned den nyaste driveren i fra ati.com, oppgraderte bios'n, alle sånne små ting! Det merkelige er at skjermkorte er ikke varmt når skjermbilde stopper! Å da lurer jeg på, hva er gale? er det skjermkorte? eller er det hovudkorte? eller forlite kjøling? apropo kjøling, jeg innvisterte 3 nye kabinett vifter! Men det ble dårligt resultat for det. Jeg håper at noen har et godt svar på dette! Takk
Anathema Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 (endret) Hadde et lignenede problem. Hvis du går inn i driver innstillingene dine skal det være noe som heter VPU-recovery. skru det av. da funker alt normalt hos meg Btw: velkommen til forumet! Endret 31. januar 2004 av Jerix
_dAwn_ Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Hadde et lignenede problem. Hvis du går inn i driver innstillingene dine skal det være noe som heter VPU-recovery. skru det av. da funker alt normalt hos meg Btw: velkommen til forumet! hvor er den innstillingen?
Anathema Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Ati ikonet nede i høyre hjørne. høyreklikk på den . da får du opp en meny. Så trykker du instillinger for skjerm. så vil VPU-recorvery komme sammen med de andre innstillingene. Håper det hjalp (skrallen forklaring siden jeg sitter på en annnen maskin en den med 9600XT)
Merlin Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Hadde et lignenede problem. Hvis du går inn i driver innstillingene dine skal det være noe som heter VPU-recovery. skru det av. da funker alt normalt hos meg Btw: velkommen til forumet! jepp det skal funke og velkommen til Forumet
nukleuz Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 heisann Hodd.. Hvordan klokker geXcube 9600XT kortet ditt?? Jeg har et geXcube 9600pro kort selv.. å er veldig fornøyd! nukleuz
Hodd Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 Hei igjen! Tusen takk til alle som har hjelpt til:) det som dere alle har sagt, har sotte som ei kula;) hehe.
Hodd Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 Hey nukleuz! Overklokke? hm, powerstrip er vel en løsning? eller så kan du jo gå inn på skjerm instillingene, og se på opengl og directx instillingen. For å ver helt ærlig, så har jeg ikke peiling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå