anon12234 Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Hei, jeg kjøpte meg et powercolor 9800pro som jeg fikk i posten i går, men når jeg kjøpre 3dmark03 så fikk jeg bare 5200 poeng, har hatt et likedann kortfør og da fikk jeg 5400, men tror jeg brukte catalyst 3.9 før, jeg brukte 3.10 nå. men så lurer jeg på om de nye omegadriverene er bedre til spill og tester en catalyst er?
Mushaboom Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 De åpner ihvertfall mer for klokking etter det jeg har hørt..
Morph3us Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 (endret) Quote fra en annen post her i forumet: "Omega driverene er laget for bedre bildekvalitet, ikke for bedre 3DMark score. Her er det orginale ATi drivere som er best." Om dette stemmer vet ikke jeg men at forskjellen er enorm tror jeg uansett ikke.. Prøv å kjøre kun gametestene i 3DMark, da har ihvertfall ikke lydkort osv. noe å si på poengsummen... Endret 30. januar 2004 av Morph3us
Mushaboom Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Quote fra en annen post her i forumet: "Omega driverene er laget for bedre bildekvalitet, ikke for bedre 3DMark score. Her er det orginale ATi drivere som er best." Om dette stemmer vet ikke jeg men at forskjellen er enorm tror jeg uansett ikke.. Prøv å kjøre kun gametestene i 3DMark, da har ihvertfall ikke lydkort osv. noe å si på poengsummen... Vel lydtesten har ikke noe og si for scoren uansett, det er kun de første gametestene som har noe og si..
WeeR Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Omega driverne er etter min erfaring mye bedre til spill (dvs, jeg hadde endel problemer med orginal driverne, ingen problemer med omega driverne). Har du ikke problemer, så hvorfor bytte.
Traxco Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 (endret) når det gjeller driver holder jeg en knapp på cat 3.6 eller 3.7 som har mere ytelse enn cat 3.8-3.10.. 5200-5400 er vel normal score med xp 2500 som jeg ser du har,men tror det er de siste driverene som du har innstalert som ikke yter like mye som cat 3.7 Endret 30. januar 2004 av Traxco
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå