Gå til innhold

Erfaringer med LianLi PC75USB ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enig,det er DIGG! Her er noen bilder av mitt! ;)

DSCN0048.jpg

DSCN0064.jpg

DSCN0009.jpg

DSCN0014.jpg

DSCN0033.jpg

DSCN0070.jpg

Luftgjennomstrømningen er bra men kunne nok vært bedre,men med vannkjøling merker man ikke det. :thumbup:;)

PS: Ikke se på rotet i rommet så..... *lol* :p

Endret av -Pondus-
Skrevet (endret)
Her er noen bilder av mitt pc75

XenZor

Nice.. :dribble::thumbs:

Hva har du brukt til å "frozte" glasset.Lakka det? :thumbup:

Sorry har ikke modda glasset sjøl. Det kommer fra koolpcmods.com. :blush:

Edit: Trur ikke jeg hadde fiksa å lage det motivet. Det er brendt med laser :thumbup:

Endret av XenZor
Skrevet

For å få sånn "frost" brukes en type folie. Spør nærmeste firma som driver med reklameoppsetting. Kommer ikke på navnet på sånne firma akkurat nå..

Skrevet

Samme som Xenzor, vi bygger pc pc sammen jeg vill rette en STOR TAKK TIL XENZOR for at overtalte meg til å gå for et Lian-Li pc75 fremfor et pc Lian - li i pc 60 serien :thumbup::thumbup::w00t::w00t:

Imperial-x_1.jpg

Imperial-x_2.jpg

Det jævlige er jo at det heller til ny formfaktor "BTX" som da intel hevder å ha revolusjonert :thumbdown::thumbdown::mad: . Eneste er at di har speilvendt et ATX HK og kopiert layouten til micro ATX. GO figure :angry: Dvs. at vi kan sparke våres nydelige PC 75 tårn i konteineren, men det blir i så fall med sekkepier og 5 skudd's salutt ikke sant Xenzor :green::green:

Skrevet

Jeg ser ikke vitsen med BTX :mad:

Det eneste resultatet av det er dåligere kjøling for for oss som har tårn :thumbdown:

Virker som om Mac og AMD ikke går for BTX så det blir nok AMD neste gang :thumbup: Får håpe at Intel skrinlegger planene ellers vil de miste mange av kundene som bygger egne maskiner :devil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...