Gå til innhold

CS eller rainbow six?


JågI

Anbefalte innlegg

har litt problem med å bestemme meg for hvilket av disse spillene jeg skal velge..

har prøvd begge to.. begge er jo kjempe spill får ikke bestemmt meg :dontgetit:

har ikke prøvd noen av de to på live, noen meninger om hvem som er best?

 

og hva trenger du for å spille xbox live?? skjønner ikke den greia helt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig så liker jeg Rainbowsix 3. Er nok smak og behag hvilket spill man synes er best.

 

Komme i gang med Live

 

Dessuten må du ha tilgang på et kredittkort.

Følger med to måneders prøvetilbud på Live i Rainbowsix 3. Vet ikke om det følger med i Counterstrike, men er jo bare å spørre i butikken.

 

Når du ha koblet deg opp mot Live så legger du min gamertag som er "FreeMan NO" i din venneliste så kan jeg banke deg i Rainbow6 3 :D

 

Ellers så står det litt mer om live her.

 

Lykke til :thumbs:

 

Edit: Gamertag

Endret av FreeMan
Lenke til kommentar

Han skal ha det på Xbox selvfølgelig!!

 

Anbefaler Rainbow Six 3 på det sterkeste. Har nesten 90 timer på Live der nå. Ikke blitt lei enda...

 

Synes det er bedre enn CS. Dessuten er CS nesten meningløst uten LIVE, mens RS3 har en god singelplayer del også.

 

ADSL uten kvote er vel en fordel, men det går vel greit med kvote også, så lenge du ikke er av de som laster ned filmer og drøssevis med mp3...

Lenke til kommentar

noen internett sider hvor jeg kan få tak i alle kommandoene?? de du sier med head-settet..på single-player.

får ikke spille Live enda.. skal flytte om 1- 1 1/2 måned.. :dontgetit: men men Rb6 er jo ganske bra på single player delen også da :thumbup:

 

10/10 får det av meg :w00t:

Endret av JågI
Lenke til kommentar

Jeg hiver meg på her.

Jeg har lyst å spille Live et taktisk spill der vi faktisk sammen må planlegge og dekke hverandre.

(Hadde gledet meg til Socom online på PS2, men folk gidder ikke samarbeide engang. Det er liksom bare å storme på, skyte løs og kampen er over på under 2 minutter.)

 

Det jeg savner er ting som,

"Jeg rykker fram, dekk meg."

 

Og ting som jeg sikter inn døren, en annen går fram og åpner den, vi går inn samtidig, en til høyre en til venstre. osv.

 

Jeg har sett meg ut CS, Rainbow Six 3 og Ghost Recon.

Så bak på coveret til titlene at alle støtter Live og Voice.

 

Hvilket av disse 3 spillene passer best for den måten jeg vil spille Live på ?

 

(Har ingen erfaring med noen av spillene før)

Lenke til kommentar
Jeg hiver meg på her.

Jeg har lyst å spille Live et taktisk spill der vi faktisk sammen må planlegge og dekke hverandre.

(Hadde gledet meg til Socom online på PS2, men folk gidder ikke samarbeide engang. Det er liksom bare å storme på, skyte løs og kampen er over på under 2 minutter.)

 

Det jeg savner er ting som,

"Jeg rykker fram, dekk meg."

 

Og ting som jeg sikter inn døren, en annen går fram og åpner den, vi går inn samtidig, en til høyre en til venstre. osv.

 

Jeg har sett meg ut CS, Rainbow Six 3 og Ghost Recon.

Så bak på coveret til titlene at alle støtter Live og Voice.

 

Hvilket av disse 3 spillene passer best for den måten jeg vil spille Live på ?

 

(Har ingen erfaring med noen av spillene før)

tror nok at Rainbow six 3 er et spill for deg.

har ikke prøvd ghost recon så jeg kan ikke si no om det..men du kommer nok ikke til å angre hvis du kjøper Rb6 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...