Mjauritz Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Har nettopp blitt klar over at man kan gjøre forandringer i en fil som heter "wolfconfig_mp" for å forbedre performance/spillflyt under multiplayer. Leste en tråd hvor Praeferox hadde lagt inn en forklaring på dette temaet, men den lå på et mer avansert nivå enn jeg er på . Det jeg sliter med er at jeg ikke får åpnet fila. Skal man åpne den i explorer eller bruke konsollen inne i spillet for å gjøre forandringer? Hvis noen føler for det kan De godt lage en "dyptpløyende" guide på dette .
Mjauritz Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Skrevet 29. januar 2004 He-he, snakka med en kompis som foreslo akkurat det samme . ok, her skal det tweakes! Er det noe spesielt jeg bør huske på(sikkert mye) slik at jeg ikke gjør den brølern?
ttt Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 He-he, snakka med en kompis som foreslo akkurat det samme . ok, her skal det tweakes! Er det noe spesielt jeg bør huske på(sikkert mye) slik at jeg ikke gjør den brølern? ta backup kopi av filene du skal forandre på. kjekt å ha vist noe klikke. ellers er det vel bare å følge bruksanvisninga til punkt og prikke. lykke til
ttt Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 He-he, snakka med en kompis som foreslo akkurat det samme . ok, her skal det tweakes! Er det noe spesielt jeg bør huske på(sikkert mye) slik at jeg ikke gjør den brølern? ta backup kopi av filene du skal forandre på. kjekt å ha vist noe klikke. ellers er det vel bare å følge bruksanvisninga til punkt og prikke. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå