Gå til innhold

Hvilken guild er dere medlem i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer til å være veldig mange guilds...Hvilken guild har dere joina hvis dere har da...Jeg er medlem i ''Strengt and Honour'' og er en Nightelven Rouge...Dere da? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er nå det er joining av guilder...Mange er fulle alledere...Det er sikkert noen som er med The Horde...Hvis du går på forumet Wow/linker så finner du en link til topp200 guilder... :thumbs:

Skrevet

Nå har jeg klart meg gjennom intervjuet og jeg er medlem i guilden!Jeg er en stolt Strengt of Honour medlem! :D:cool: ... Ikke noen fler som har joinet guild?

Skrevet
Tenker jeg venter med guildjoining tell spellet kommer ut jeg.

Du finner INGEN guilder du kan joine når spillet kommer ut!De fleste er fulle alerede! ;):p

Skrevet
Tre eller flere like tråder/innlegg vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post.

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig / overdrevet bruk av smiley's, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...