Gå til innhold

Radeon 9600XT 500Mhz/290Mhz eller 500Mhz/325Mhz


_TT_

Anbefalte innlegg

Se på:

http://www.sapphiretech.com/product-matrix/full_retail.xls

 

Der er en del av Sapphire's Radeon kort listet. Eg vurderer å kjøpe meg et nytt skjermkort og tenkte eg da hadde lyst på en av de med Half Life 2 kupong med. Det står mellom:

 

Radeon 9600XT 256MB - TSOP; 500Mhz/290Mhz

Radeon 9600XT 128MB - BGA; 500Mhz/325Mhz (eller 500/300)

 

Så derfor lurte eg på om noen av dere vet hva de bokstavene (TSOP og BGA) står for og hva 500/290Mhz står for.

Endret av _TT_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TSOP = Thin Small Outline Package

 

BGA = Ball Grid Array

 

Dette har noe med hvordan minnebrikkene ser ut og er festet til selve skjermkortet.

 

500/290 står for 500 MHz grafikkprosessorhastighet og 290 MHz minnehastighet. Som du ser så er minnet litt tregere på 256MB-utgaven.

 

Må forøvrig nevne at mange har blitt skuffet den siste tiden da de har mottatt 9600XT-kort UTEN HL2-kupong, men er ikke sikker på om det gjelder alle produsenter... Jeg ville sjekket med forhandleren om HL2-kupongen følger med før jeg bestilte

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Må forøvrig nevne at mange har blitt skuffet den siste tiden da de har mottatt 9600XT-kort UTEN HL2-kupong, men er ikke sikker på om det gjelder alle produsenter... Jeg ville sjekket med forhandleren om HL2-kupongen følger med før jeg bestilte

HL2 var bundla med mitt Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 256MB kort... Men jeg har også hørt flere som ikke har fått det med, triste saker

Endret av X-c@libR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...