KongJudas Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Jeg har kjøpt Radeon 9800XT. Der følger det som kjent med en verdikupong med aktiviseringskode for Half Life2. Når en logger seg på websiden til ATI så sier de at man skal sende inn: - Kopi av Half Life 2 kupongen - ORIGINAL upc (strek kode for produktet) - kopi av kvitteringen Kopi av kvittering og kopi av HL 2 kupongen er greit nok. Men original strek kode? Da må jeg rive opp emballasjen til kortet!! Hva om kortet streiker etter en tid og jeg må sende det i retur til webshop? Da er original emballasje grei å ha. Noen som har gjort dette? Hva gjorde dere?
texaco Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 (endret) ettersom spillet ikke har kommet ut ennå ville jeg ha venta litt med å sende inn, når spillet blir lansert kan man også laste ned hele spillet på steam .. grattis med nytt kort.... Endret 29. januar 2004 av texaco
Selle Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Orginal embalasje er ikke viktig ved retur så lenge det ikke gjelder angreretten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå