Gå til innhold

Xbox høytalere


Brendis :D

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg. Har akkurat bestilt meg moddet xbox med 160gb HD og chip (klar for xb live :dribble: )

 

Men saken er det at jeg ikke vet om Xbox støtter surround vist jeg noen gang skal se film på den. Vet faktisk ikke hvordan en xbox ser ut på baksiden engang.

 

Trenger man noen ekstra kabler og en reciver for og få surround på xbox eller kan man rett bare kjøpe noen heftige datahøytalere og koble rett til xboxen? (hadde tenkt på det beste logitec settet)

 

:wow:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger en Advanced Scart Cable som koster ca 300kr, og en optisk kabel(fåes kjøpt på SpaceWorld, de fleste databutikker og hifi-butikker, koster fra 100-400kr). Når du tenker på det "beste logitech settet" så regner jeg med at du tenker på dette: http://www.logitech.no/index.cfm?page=prod...3&languageid=14

Logitech Z-680. Har flere venner som har det, og det funker helt ypprlig! Skikkelig kvalitetslyd dette;). Generelt, for å få 5.1. Surround- lys(Dolby Digital, DTS) på xboxen må du ha et anlegg med en digital receiver, advanced scart cable og en optisk kabel.

 

Det var det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...