Gå til innhold

Subwoofer


Anbefalte innlegg

Da blir det coax dvd-forsterker og sånn annen kabel forsterker-sub.

 

Bare jeg får spart opp nok penger til sub og kabel så.. dyre greier!

 

Og har lagt ut eks-forsterkeren på finn.no, men ingen som har vist interesse ennå...

Endret av moho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, dyrt å dyrt. coax hos hifiklubben kostet 248,- (hvis ikke jeg har sett helt feil) og sub kabel 298,- så det blir jo litt.

 

4000 i sub , 550 i kabler + 600 i forsikring (liker den jeg, dekker vel det meste av uhell som kan skje) blir jo en for meg, betydelig sum penger. Er student med lån som inntekt her....

 

Men det kommer!

Lenke til kommentar

Jeg mener det at Mission spiller såpass pent og ryddig at de bør ha en subwoofer som også gjør det, en subwoofer som klarer og henge med i svingene med andre ord.

 

Kommer ikke på noen andre subwoofere som egner seg like godt til musikk som til film enn Dali swa12 og Audiopro sub nova (sjekk ut fynborsen.se og lagerrensing)

 

Dali er bra det ingen tvil, det var derfor jeg kjøpte det!

Lenke til kommentar

Om han bruker digitalt eller analogt fra dvd til surround receiver kommer jo ann på hvilken av enhetene som har best D\A converter. Si litt info om begge to, så kan jeg si min mening. Og, hehe, er litt offtoptic, men jeg vil nå si at H\K = Harman\Kardon, mens hk er hjemmekino. Dette siden Harman Kardon er et navn, og da skal en ha stor forbokstav. :roll:

Lenke til kommentar

Vil tro at forsterkeren har den beste D/A konverteren.. i forhold til en DVD-spiller.. Vist ikke DVD'en er spesiellt dyr osv.

Vet at DENON prioriterer bra konvertere..

Billige DVD'er pleier som regel ha sånn mitt på treet komponenter (eller dårlig da). De skal jo tross alt både formidle lyd OG bilde i motsetning til cd-spillere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...