merl1n Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Har akkurat kjøpt en jensen router som jeg tenkte å dele adslèn min med. Har koblet fra splitter til modem, fra modem til wan porten i router, fra lan portene til de 2 pcène i huset. Maskinene finner hverandre, og jeg kommer inn i routeren for å sette passord osv. Men problemet er at sys lampa lyser orange. Hvis jeg går på status i router menyen står det at LAN er i orden men at wan er disconnecta. Hvis jeg napper ut alt av ledninger og strømmen til router for så å koble det sammen igjen, lyser sys lampa grønt helt til jeg beveger meg inn i router oppsettet igjen. Er det noe feil i router oppsettet? Telenor bruker PPPoE, ikke sant?
agvg Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Er det noe feil i router oppsettet? Telenor bruker PPPoE, ikke sant? Ja, husket @online.no etter brukernavnet ditt?
merl1n Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Skrevet 28. januar 2004 (endret) HAHA! Takk agvg Var faktisk det som var feilen btw, fått noe svar fra tnn ? (er en kammerat sin internett det er snakk om, jeg har IKKE adsl ) Endret 28. januar 2004 av merl1n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå