Gå til innhold

Tull med tables

Anbefalte innlegg

Skrevet

vis noen kunne skjekka ut http://www.dr3as.net/index.htm ville jeg blitt glad, sitter å prøver å få til et design men ie nekter å vise det riktig.

Opera derimot viser det helt rett.

har tatt html og css validator, null feil

Om siden bruker litt lang tid på å åpne, ta stop og refresh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså, er 2 tables rett underhverandre, de har 90% i width, alt annet er satt i px i css..

Begynte å lage det i Dreamweaver og når jeg så det ble feil så gadd jeg ikke ta resten, tar det når jeg finner ut hvorfor det blir merkelig..

Skrevet
altså, er 2 tables rett underhverandre, de har 90% i width, alt annet er satt i px i css..

Begynte å lage det i Dreamweaver og når jeg så det ble feil så gadd jeg ikke ta resten, tar det når jeg finner ut hvorfor det blir merkelig..

da får du spørre en av kode guru'ne her. du kan leie Satryum/Enden...

Skrevet (endret)

*ta Satrym eller Enden i hånda å går en tur* hehe, nei lurer seriøst på hvorfor det blir rart.. :| bah

Fikk en kamerat av meg til å teste siden, hos han skjedde det samme som hos meg, fucked i ie men funker i opera :|

Endret av Dr3as
Skrevet
Kutt ut tabellene og bruk div tag som er CSS styrt

Tabeller er no dritt!

Når han ikke kalerer å bruke tabeller engang regner jeg med at han ikke klarer å bruke div, dermed så blir dette lite til hjelp.

Skrevet
Kutt ut tabellene og bruk div tag som er CSS styrt

Tabeller er no dritt!

Når han ikke kalerer å bruke tabeller engang regner jeg med at han ikke klarer å bruke div, dermed så blir dette lite til hjelp.

div er no lettere å ha kontroll på enn tabeller...

uansett: prøv å angi attributene på tabellen i html-koden..

så finner du no ut om du har rota til css koden...

kunne uansett være lurt å poste css'en din, de færeste gidder å lete dette

frem selv...

Skrevet

har faktisk brukt divs en del før, men så tenkte jeg.. hvorfor ikke bruke tables en gang.. jaja.. får gå over til divs da.

css'n ligger www.dr3as.net/css1.css <-der (fastreply så ingen link :p)

Skrevet (endret)

Er jo ikke stress å få til link i fast reply... du bare skriver inn bbCode i stedet... simple ass that... skriver i fastreply nå og jeg lager link så det holder! :p

Edit: btw, siden din vises ikke i det hele tatt i IE her...

Endret av Jibril2k
Skrevet

Hva er problemet? Hvordan skal det se ut, og hva er det du vil at vi skal gjøre?

Siden ser helt lik ut for meg i IE og Opera...

Trenger du hjelp, er det bare til å spørre, men du må si hva det er du vil ha hjelp til.

Skrevet

var bare det at noen tables som ble større enn de skulle ;) men tok heller å smalt opp noen divs.. så får vi se åssen dette går ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...