Gå til innhold

min nye kjøler! GF 4 ti4800se

Raider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøft! :thumbs:

Har samme kortet selv, og vurderer å bytte kjøler jeg og! Og denne ville sett bra ut bak vinduet!

Anbefaller forresten kjøleribber på RAMen på dette kortet! Plutselig kunne jeg klokke rammen noe sinnsykt! Standarhastigheten er jo 550 MHz og min tusler og går på 713 mhz... HELT stabilt!

Skrevet

Knalltøft!!! Jeg har også en slik golden orb. Og jeg har samme skjermkortet som du så dette må jeg prøve :yes:

Men bør det ikke være kjøling på RAMbrikkene på kortet også? Med tanke på at de kan bli ganske varm under overklokking.

Har du noen flere bilder av prosjektet som du kan sende meg. Eller noen tips. Har litt lyst å prøve dette.

Skrevet (endret)

altså GPU'en går helt opp til 350mhz :wow:

det er bra

og modden kosta meg bare 25kr..lol den første jeg mottok daua vifta på..plutselig var kjøleribba drit varm!!!! :devil:

menne 3dfxcool.no sendte meg en ny en :D

ja jeg skal lage noen tøffe ramm kjølere hehe...

Endret av Raider
Skrevet

Kjempegreier! :thumbup:

Jeg skulle egentlig bruke min Golden Orb til å kjøle NB men den var till for stor til det. Forresten... Hvordan festet du den til skjermkortet?

Skrevet

Er det stabilt med GPU på 350 mhz? Min blir ikke stabil på høyere enn 320, selv med en stor kjøleribbe og 80mm som blåser rett på... Ellers er jeg veldig godt fornøyd med kortet! Kostet meg 800kr for snart 1 år siden, og fungerer fortsatt fint!

Skrevet

Så kjøleren er kun limt på kortet? Er det ikke risiko for at den kan falle av?

Da jeg tenkte å bruke den som NB kjøler tenkte jeg å borre hull i kjøleren å skru den på baksiden av HK gjennom hullene rundt northbridge.

Skrevet

joa kan funke det og..altså åssen jeg vet at den holder veldig simpelt da den vifta daua kjørte PC i noen timer uten den vifta på..og limet holdt fortsatt og jeg kjente på ribba den var nokså varm..

så ja den holder i massevis.

men måten din kunne godt funke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...