Gå til innhold

Ladefeil, e700


JonnyO

Anbefalte innlegg

Skaffet min samsung e700 igår, og jeg var så glad når jeg fikk den at jeg begynte å teste den med en gang... :no: Idag leste jeg i manualen for 1.gang, og ble overasket om at den skulle ha blitt ladet helt opp før jeg brukte den. :ermm: Merket også at batteriet bare varte denne dagen idag, dette hadde sikkert sammenheng med feilen jeg gjorde...

 

Har jeg ødelagt/svekket batteriet med denne behandlingen?

Noen tips om hvordan oppnå høyest mulig batterikapasitet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må bare innrømme at det er VELDIG dårlig batterikapasitet på den.. pleier å holde 2 eller 3 dager. spørs hvor mye du bruker den, du kan ikke prate i den emr enn en time og bruker du kameraet mye holder batteriet en dag.. sånn er det bare..

enig med du i det...

Lenke til kommentar
Må bare innrømme at det er VELDIG dårlig batterikapasitet på den.. pleier å holde 2 eller 3 dager. spørs hvor mye du bruker den, du kan ikke prate i den emr enn en time og bruker du kameraet mye holder batteriet en dag.. sånn er det bare..

i starten varer det veldig kort.... men blir gradvis bedre.. mitt batt. varer i 4-5 dager nå... med regelmessig/aktiv bruk..... :)

Lenke til kommentar

Har hatt min i et par uker og har funnet ut at displayet utenpå MÅ ikke være på, dette trekker batteri som pokker. Still ned lysstyrken på skjermen still den på 10 eller noe istedenfor standard 15 eller 17 eller hva det er. Også vips varer batteriet ditt leeenge..

Jeg har hatt min tlf på siden mandag morgen og har 3 streker på batteriet enda. Jeg har knipsen noen bilder og pratet ca en time i telefonen. Har også sendt et lass av smser..

Men jeg la den lade i 18 timer eller noe før jeg begynte å bruke den.

Men fiks på slike små ting så blir det nok ikke noe problem med kapaisteten..

Lenke til kommentar
Har hatt min i et par uker og har funnet ut at displayet utenpå MÅ ikke være på, dette trekker batteri som pokker. Still ned lysstyrken på skjermen still den på 10 eller noe istedenfor standard 15 eller 17 eller hva det er. Også vips varer batteriet ditt leeenge..

Jeg har hatt min tlf på siden mandag morgen og har 3 streker på batteriet enda. Jeg har knipsen noen bilder og pratet ca en time i telefonen. Har også sendt et lass av smser..

Men jeg la den lade i 18 timer eller noe før jeg begynte å bruke den.

Men fiks på slike små ting så blir det nok ikke noe problem med kapaisteten..

Har E700 selv og det er helt elendig batt kapasitet på den!

Lenke til kommentar

Har hatt v200 og Samsung er jo ikke akkurat kjent for god batterikapasitet, men som blir sagt her så kan man sikkert gjøre justeringer i tlf,en for å spare på tid man kan bruke telefonen.

Men jeg gleder meg til imora da skal jeg på posten og hente SE-P900, skal bare betale kr 1050,- for den og det med garanti og kvittering attpå til, hjelpe å prute med folk. Så sånn ligger det til :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...