Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg skal bygge pc i påsken, jeg har planlagt å bruke 10 000kr tilsammen på kabinett, pcu, hardisk, ram, grafikkort, hovedkort---er det noe mer jeg trenger?

jeg skal ka en pentium 4 minst 2.8 ghts og et bra grafikkort. kan dere anbefale noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke skal bygge før til påsken så kan det kanskje være litt vanskelig å sette opp et alternativ med den prisrammen du har satt, da det forhåpentligvis vil være endel prisendringer på mesteparten av komponentene.

Skrevet

Du spør dessuten om det er noe mer du trenger.....

Til det kan jeg jo skyte inn; OS, tastatur, mus, CD/DVD/CDRW/DVDRW, skjerm....hvis du ikke har utelatt dette med vilje da (siden du kanskje har det fra før......?)

Skrevet

Ballemann sitt var fint, men noen unntak. Hvor P-ATA harddisk når du kan ha SATA, blir jo bedre med SATA. Hvis Craft ikke skal klokke, så kan Twinmos eller et annet minne vært bedre, er ikke så inn i Pentium systemer. Så kunne det vært noen optiske drev.

Skrevet

Korfor kjøpe pentium 4 når du får en bedre amd 64 til samme prisen (amd 64 3000+ for 1850,- hk 800-950 kr)

Kjøp amd 64!!! Kan ej poengtere det nok? kjøre mykje bedre på 32 bits også enn pentium 4!! :thumbs:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...