Gå til innhold

Plukkliste og Komplett.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man syns det tar lang tid, send en mail eller ring webshopen det gjelder. Da e mye større sjanse for at det fortgang i saken enn å legge ut et sånt innlegg her.

 

Har snakka med komplett.no på telefon og det har alltid vært hyggelig. Og å sende mail til komplett.no er heller ikke noe problem. Men skal man ha svar med en gang så er telefon å anbefale.

 

mvh

HML

Lenke til kommentar

Bestillingen min har stått på plukkliste siden mandag morgen. Sendte mail til de i dag, men det eneste han duden sendte tilbake var at alt så bra ut med bestillingen, og at han skulle snakke me de på lagere og prøve og få fortgang i saken. :angry:

Endret av Loc Dog
Lenke til kommentar
Bestillingen min har stått på plukkliste siden mandag morgen. :angry:

...og i dag er det tirsdag. Nå synes jeg folk begynner å bli kravstore her. Ordremengden er sikkert veldig varierende, og en webshop kan ikke ansette nok personer til å effektuere alle ordre innen noen timer etter de har kommet inn, i hektiske perioder, for da vil det være mange som sitter og drikker kaffe i rolige perioder. I ett slikt tilfelle, må webshopen øke prisene drastisk. De negative følgene ved det, er større enn at du må vente noen timer ekstra i hektiske perioder. Nå forsvarer jeg ikke Komplett her, men dette gjelder alle webshops. Har etterhvert begynt å bli lei av folk som klager når varen ikke er ferdig plukket, når det har gått halvannet døgn etter de la inn bestillingen.

 

To-tre døgn må du da tåle å vente, før du begynner å klage på sen levering.

Lenke til kommentar
To-tre døgn må du da tåle å vente, før du begynner å klage på sen levering.

Og bestillingen ble sendt på søndag. Og det er SVÆRT mange her som har fått ordre status levert etter svært kort tid selv om de bestilte etter meg. Er det sånn d skal være? Bør ikke plukklistene gå etter hvem som bestiller først?

Lenke til kommentar

Syns folk er krav store til hvor rask ting skal leveres. Virker som folk skal en ordre levert med en gang den er sendt inn.

 

Kan heller vente noen dager ekstra framfor å betale mer for varene.

 

Folk vil ha lave priser og levert nesten med en gang. Det går ikke å oppfylle hele året. I store pågangstider tar det lengre tid, men man kan ikke ansette folk i hytt og pine fordi en uke er det ekstra mye.

Lenke til kommentar
To-tre døgn må du da tåle å vente, før du begynner å klage på sen levering.

Og bestillingen ble sendt på søndag. Og det er SVÆRT mange her som har fått ordre status levert etter svært kort tid selv om de bestilte etter meg. Er det sånn d skal være? Bør ikke plukklistene gå etter hvem som bestiller først?

Selv om JEG jobber søndager, så behøver ikke det å bety at det er vanlig. Tror nok de fleste web-shopper holder stengt på søndager.

 

Hvem som får hvilke plukklister, hvor på lageret ting befinner seg og en hel del andre ting er med på å bestemme hvilke bestillinger som blir effektuert først. Det har litt med effektivitet å gjøre... hvis de alltid skulle tatt første bestilling først, andre bestilling som nummer 2 og så videre, ville det ført til lavere effektivitet, behov for flere medarbeidere, tregere levering for alle, og høyere priser.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Det virker nesten som folk forventer at hver kunde skal ha sin egen plukker så de skal slippe å vente på varene sine, med den fortjenesten som er i databransjen i dag er de nødt til å holde bemanningen på et minimum.

Nå ser jeg både i denne tråden og i andre tråder på forumet at det er vanlig at man kan ringe til Komplett for å fremskynde en ordre, dette gjør at det blir enda lengere ventetid for de andre som ikke ringer, de skyves lenger bak i køen og en del av arbeidsdagen til de ansatte går med til unødvendige telefoner.

Så da anbefaler jeg alle å ta en telefon eller fem til Komplett hver gang dere har bestillt noe, så blir det vel slutt på den praksisen, jeg foretrekker i allfall fra nå av og betale litt mer for varene i andre butikker fremfor å stadig skyves bakover i køen.

Endret av bruno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...