Gå til innhold

NetCom ActiveTalk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg kjøpte en subsidiert telefon for 6 mnd. siden, og fornyet da mitt ActiveTalk abbonement med 12 mnd. Kan jeg da kjøpe en ny, subsidiert telefon nå, når det er 6 mnd. igjen av bindingstiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en 12 mnd's binding MÅ det stå igjen 1 mnd før du kan vidreføre.

Det var sånn før at det kunne vidreføres etter 6 mnd, men det gikk dem vekk fra. (For å få vidreføring etter 11 mnd så må også sisste regning være betalt).

Skrevet

slenger meg på å bekrefter at det må være 1 mnd igjen - så man kan tidligst vidreføre hvis en er "dus" med innbetalingene. :-)

6 mnd regelen gjelder forøvrig på de fleste bedrifts aboene til netcom.. men der har man jo 24mnd binding så det blir jo en litt annen sak.

mvh

Torbjørn

Skrevet

For å rydde litt opp i rotet her så kan eg sette opp vilkåra for oppgradering hjå Netcom

Privat abo (SmallTalk/YoungTalk/Talk/ActiveTalk) 12mnd binding

Bindingstida mindre enn 1 mnd igjen. ( det finnes unntak men då snakker vi storbruker deluxe)

Bedrift abo (BuisnessTalk/BuisnessCall) 24mnd binding

Bindingstida mindre enn 6 mnd igjen.

Ved privat abo som har 24 mnd forsatt vil 6 mnd regelen gjelde.

(Dog trur eg ikkje desse finnes lengre då det er over 2 år sidan nectom slutta med 24mnd binding for privatmarkedet)

Desse reglane inntrådde 1.4.2003, for som har har informasjon frå nc-forhandlere

om 6 mnd for privat har anten fått infoen før denne datoen, eller har blitt feilinformert av selgar.

mvh

JanEirik

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...