Gå til innhold

Den offisielle Anarchy Online tråden


Anbefalte innlegg

Har ikke sett noe anarchy online prat på leeeenge..

Derfor tar jeg nå saken litt i egne hender for å si det sånn, og legger opp til diskusjon om spillet.

 

Hvordan synes dere spillet har utviklet seg gjennom de vel 2-3 årene det har vært ute?

 

Hva synes dere om shadowlands?

 

Hva liker dere å gjøre i AO?

 

Hvilket prof spiller dere? Level? Omni/Clan?

 

osv osv :)

 

håper vi kan få igang litt AO prat her!

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kan jeg ikke uttale meg om de siste 2-3 årene,spilte ca. 1 1/2 måned før jul, omni,adv lvl 42.

Må si jeg rett og slett ble lei av å løpe frem og tilbake,møtte noen hyggelige personer i spillet dog, på lvl 11 fikk jeg over 1mill,men visste rett og slett ikke hva jeg skulle bruke de på :dontgetit:

 

Vet ikke folk oppfordret meg til å forsette men jeg skjønte visst ikke helt tegningen med spillet.....

 

Men kanskje hvis det kommer "gode tips" i denne tråden åpner jeg kontoen igjen :)

Lenke til kommentar

Må si at jeg er ganske glad for at jeg har dette spillet. Spilte litt før jul, og litt etter jul. Er på lvl 60 med en Atrox keeper, og en tre-fire stk mellom lvl 20 og 40. Spiller så å si bare når jeg har andre kamerater å spille med, nesten aldri alene.

 

Er ganske fornøyd med spillet egentlig, men det ender oftere opp med at jeg spiller CM 03-04 i stedet for AO:S.

 

ps! kontoen min er også "sperret" frem til torsdag regner jeg med (CM veit dere ;) )

Endret av Mr. Crunch
Lenke til kommentar

Lvl 200 engi, lvl 187 MA og lvl 174 adv...jeg ELSKET spillet før, ødela hele skolegangen min og når jeg fikk min første stryk sluttet jeg å spille helt, spilte litt shadowlands i sommeren, men det kom ikke helt i min smak.

 

Er fortsatt hypp på å spille det, men jeg må si "real-life" er mye bedre.

Lenke til kommentar
Lvl 200 engi, lvl 187 MA og lvl 174 adv...jeg ELSKET spillet før, ødela hele skolegangen min og når jeg fikk min første stryk sluttet jeg å spille helt, spilte litt shadowlands i sommeren, men det kom ikke helt i min smak.

 

Er fortsatt hypp på å spille det, men jeg må si "real-life" er mye bedre.

Shiiie!!

Har hatt akkurat samme opplevelse.

Sitte å spille AO hele natta fordi da kommer de amerikanske vennene dine online osv..

Skulker neste dag fordi man heller vil spille AO eller sove fordi man har spilt AO hele natta :p

Har heldigvis ikke fått noe stryk eller dårlige karrakterer enda. Går på en forholdsvis slack linje, reklame, illustrasjon og design).

 

Husker første gangen jeg spilte det.

Møtte en "jente" i backyard som jeg pratet en god del med.

Så etterhvert fikk vi samla opp et team, og beveget oss ut i Omni-1 Entertainment!

Ble neste redd at jeg ikke skulle finne veien tilbake til backyard når vi var ferdig med ekspedisjonen.. hehe!

Vi stakk på Rompa Bar og hadde det morro der en stund, før jeg tilslutt endte med en romantisk gå-tur rundt i omni-1s gater :love:

 

Elsker den sosiale delen av spillet. Er liksom ikke bare action hele tiden. Man får tid til å slappe av in-game. Noe man trenger en gang i blandt:)

Det jeg ikke liker tho, er å lvl'e fra level 150 til 200. Det føles som om alt går i reprise, noe som er veldig dumt, da jeg ikke har høyere characters enn en 169 doctor og en 154 trader :thumbdown:

 

Flere som har lyst å mimre om sine første opplevelser ved spillet?

Morro å høre andres historier!

Lenke til kommentar

hadde en 200 engi (minimalistix) 180 enf (Saurhon) + mange andre 100+ charrs :)

var også arc i 1/2 års tid ..

 

spilte 1 1/2 år til jeg sluttet..

 

testet 7 dagers beta trailen av shadowlands i sommer men syntes spillet var for omfattende..

 

kunne sikkert begynt å spille igjen men orker ikke å begyne på lv 1 ..

Lenke til kommentar

var omni alle chars. en clan (anarchinn lv 170 mp eller noe)

 

skulle gjifte meg men nozelin (på spillet) men ble ikke noe av siden jeg sluttet brått. Likte å gjøre guests - samle rear objects - hjelpe folk - sette sammen ting (trade skills)

 

som jeg sa synes jeg SL ble for omfattende. sikkert kult hvis man kom inni det.

var kulere før når det liksom var 3 stk som var lv 200 .. tror jeg var nr 3 eller 4 som ble lv 200 med engi :)

Lenke til kommentar

Jeg synes også Shadowlands er for omfattende.

Vanskelig hvis man vil ha flere characters med inn i 'landet'. Må jo gjøre utrolig mange og lange quests for å få diverse nøkler og specializations. Ikke rart folk kaller det for Shadowquest :p

 

Btw, mine chars er:

 

Neeth 169 omni doc (atlantean)

 

Strupstad 154 omni trader (atlantean)

 

LightLook 50 omni mp (atlantean)

 

Neepthreteht (husker ikke resten av navnet,hehe) 15 enf (atlantean, for å hjelpe en kammerat å komme igang).

Lenke til kommentar
heizann!!

 

æ ska snart få ADSL hjemme, å da har jeg lyst på MMORPG spill!!

 

kan dere gi meg info om:

Hvor mye må man betale i måneden?

Hvordan levler man opp?

Er spillet verdt å kjøpe?

Bør jeg heller kjøpe et anna spill?

er ca 120 kr mnden tror jeg

du kan leve ved å drepe mobs ( monstere ) eller gjøre quests / missions

er et kult spill men jeg synes det er litt omfattende, ganske komplisert

andre kule spill er jo word of warcraft (kommer om ikke så lenge) Starwars Galaxis er bra.

Lenke til kommentar

Starta opp om onsdagen, downa det, og jeg kommer nok i alle fall til å spille ut denne måneden. :) Angrer litt på at jeg ikke downa SL med en gang, men det var tross alt 1.3 giga, får heller ta det en gang jeg sitter bak en annen ISP enn stjelehor. De første dagene har jeg hatt en Enforcer som jeg har brukt til å gjøre meg kjent med basicsene med, og nå jobber jeg på en Martial Artist. Fant ut at det var litt slakkere å slippe peset med å skaffe penger til våpen. :)

Lenke til kommentar
heizann!!

 

kan dere gi meg info om:

Hvor mye må man betale i måneden?

Ca 70,- mnd hvis du betaler for 1 år.

80,- mnd hvis du betaler for 6mnd.

90,- for 3 og ca 100,- for 1 mnd.

 

Hvordan levler man opp?

Som nevnt over lvl'er man opp ved å drepe monsters. Ofte lager man teams hvor man sammarbeider med flere andre professions om et mission/en quest.

Så man har bl.a. mission, quests, hunting (de jeg kommer på i farta.. man kan også lage våpen og armour som gir en liten mengde med experience, men dette er så lite at det ikke er noen måte å lvl'e på).

Sammarbeid er nok et nøkkelord i anarchy online, men det er fult mulig å lvl'e på egenhånd (men det går ganske tregt, og man finner som regel alltid et team å lvl'e med).

 

Er spillet verdt å kjøpe?

Jeg har hatt det veldig morro med AO.

Veldig sosialt, og ganske morsomt de første 150 lvl'ene, selv om man har lvl'et flere characters fra bånn av :)

 

Bør jeg heller kjøpe et anna spill?

Selv venter jeg på WoW.. det kan bli bra. Men de 5 månedene som er igjen til det kommer spiller jeg AO :)

Lenke til kommentar

hmm.. spillte en clan fixer, men ettersom jeg sitter på dialup fremdeles, kunne jeg ikke være inne i mer enn en time eller to om dagen. Så for min del var det litt kjedelig. Ikke så mye sosial spilling.. Bare leveling.

Likte ikke shadowlands heller..

Likte sci-fi settinga, så plutselig kommer det en fantasy-setting midt opp i det hele.. :p Jaja.. smak og behag sier nå jeg.

 

Men jeg har flere kamerater som spiller det nesten døgnet rundt :p

Ser dem nesten ikke lenger..

 

edt.: typos

Endret av Whirush
Lenke til kommentar

Har spilt det over 2 år, siden Beta 3..

 

Hadde 200 ma, 200 doc og en 202 NT, men SL tok knekken på alt som var morro for meg.. Faction camping, Hecklers og Quests.. bah!

 

Var bedre før da jeg var mer involvert i en guild og hadde masse venner, men de sluttet jo etterhvert, så det gikk nedover..

 

Det som holdt meg litt tilbake var "twinks", min level 65 opifex enforcer.. savner han litt ja..

 

Har skaffet meg SWG nå, men har ikke satt meg helt inni det, er også med i Wish beta, men det var ikke noe særlig.. for grått..

 

[edit: typo]

Endret av Outlook
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...