Gå til innhold

Noen som slår denne??


MistaWu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Hmm...

 

kanskje jeg slår deg på ren cpu ytelse. Har en 4x XEON 900Mhz 2MB Cache, 8GB RAM etc. Server stående hjemme.

 

Hva er scoren din på CPU i sisoft sandra? (veit du har linux men, det er jo litt morro å benchmarke da)

Lenke til kommentar
Gjest mafister

B|Real...

 

Han postet jo den i riktig forum til og med. Er det så farlig om noen skriver ned hardware'n sin da?

 

(PS. Det er server til jobben som står hjemme til litt reconfigurering... )

Lenke til kommentar

Quote:


lorderror skrev (2002-03-12 20:39):

B|Real...


Han postet jo den i riktig forum til og med. Er det så farlig om noen skriver ned hardware'n sin da?


(PS. Det er server til jobben som står hjemme til litt reconfigurering... )



Joda, men er bare så fordømt lei av å se på alle fjortissinleggene som sier "SE PÅ MEG!!!SE PÅ MEG!!!"

Det er ikke det at jeg misunner de, men måååå de prate om det absolutt HELE TIDEN????

 

PS!jo han var flink å poste riktig, men det hjelper fint lite.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Quote:


Joda, men er bare så fordømt lei av å se på alle fjortissinleggene som sier "SE PÅ MEG!!!SE PÅ MEG!!!"

Det er ikke det at jeg misunner de, men måååå de prate om det absolutt HELE TIDEN??


PS!jo han var flink å poste riktig, men det hjelper fint lite.


 

Tror du fjortisser har penger til en så rå pc?

Dessuten så viser nesten du mere fjortiss tendenser enn [urban]. Hvis det plager deg så mye, ikke bry deg om det. Virker som du er glad i CAPS LOCK også. Tror faktisk du skreiv for en tid tilbake om hvor plagsomt det var. Du skriker jo bare etter oppmerksomhet selv ved å poste sånne useriøse svar. Det er kanskje litt misunnelse ute å går?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...