Gå til innhold

ATI mobility 9000 vs GeForce4600

volund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvem av disse som er best. Vurder å bytte ut min stasjonære med min bærbare og skjøpe en ekstern HD, men ikke om ytelsen ikke er nesten like bra

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
jupp, men stiller du opp med et Radeon 9200 PRO, så begynner det og nerme seg =)

Har ikke sett Radeon 9200 PR0 ennå jeg, finnes kanskje noe

tester.......

Endret av jarmo
Skrevet (endret)

GF 4600 er best av alle desse korta som blir nevnt her. Med ein clock på 300/650. og ein overklokk mulighet til ca. 322/743. det eg har sett testa. :wow:

Originalt Ligger det fortsatt litt over 9200pro som ligger på 300/600.

Korleis 9200pro kortet oppfører seg under overklokking veit eg ikkje, men det finns sikkert tester på det.

Endret av Ulvestad
Skrevet
GF 4600 er best av alle desse korta som blir nevnt her. Med ein clock på 300/650. og ein overklokk mulighet til ca. 322/743. det eg har sett testa. :wow:

Originalt Ligger det fortsatt litt over 9200pro som ligger på 300/600.

Korleis 9200pro kortet oppfører seg under overklokking veit eg ikkje, men det finns sikkert tester på det.

hvem klokker et skjermkort til en bærbar :roll:

Som tidligere sagt, er nok 4600 en god båtlengde forran i ytelse.

Skrevet

Hvis du skal spille, burde du se på hele oppsettet. Jeg har en Compaq Evo N800c bærbar med P4 Mobile 1.7 Mhz og 500 Mb ram og ATI 7500. Har 3D mark 2003 score på 260. Vet ikke om det er noe feil, klarer å spille det meste på den. Burde være likevel være mulig å få noe som gir mer enn 260 poeng. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...