Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

16 timers obligatorisk grunnkurs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så glad jeg slipper dette; har lappen allerede. Det koster sikkert det samme overalt, finn deg en kjøreskole med flinke lærere og gjerne en GOD bil. Selv hadde jeg en Carisma GDI, makan til DRIT har jeg ikke vært borte i. Alt for slapp på gassen, dårlig plass, the list goes on. Ring og spør hva strykprosenten er, samt hvilke biler de har.

Lenke til kommentar

Finn deg en god kjørelærer med godt rykte for å få elevene igjennom alt uten å stryke. Hadde selv en kjørelærer som bare har hatt elever som har bestått oppkjøringen siden februar 2003 eller noe i den duren. Jeg synes det betyr mer at kjørelæreren KAN kunsten å lære bort enn prislappen det vil få. Det er særdeles surt hvis man styrker ;)

 

Edit: de fleste kjøreskolene jeg har sett har slike kurs så det er faktisk bare å velge en kjøreskole med gode kjørelærere og sette i gang med alt sammen :)

Endret av ernie85
Lenke til kommentar

det er rett som de sier. Jeg hadde en elendig kjørelærer og elendig bil (Paugeot 307) og hadde han i 9 måneder bare i modul 2!! Så skifta jeg til han som hadde best rykte på seg og vips så hadde jeg lappen. (Han kjørte Mercedes E220, sjeeeefbil)

 

edit: hva jeg anbefaler kan du jo gjette :green:

Endret av Gabba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...