Gå til innhold

Mini IPod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

vet ikke, synes det ikke er utrolig bra med mp3 spillere som ikke tåler å brukes når temperaturen er 0 :p

men hvis prisen er god så er det sikkert fristende, må bare huske på å oppbevare en varmeveske.

Lenke til kommentar
vet ikke, synes det ikke er utrolig bra med mp3 spillere som ikke tåler å brukes når temperaturen er 0 :p

men hvis prisen er god så er det sikkert fristende, må bare huske på å oppbevare en varmeveske.

Og det du sier nå er basert på fakta? Mener å ha sett at dette kun har vært et engangstilfelle her på forumet.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

skjønner ikke hvorfor alle nevner temperaturen!? min "frøs" ikke før

det var 10-20minus ute..

men altså.. "fryser" den, så varm den opp (ikke legg den på en ovn :p bruk hendene/romtemp.),

å trykk Meny+Play knappen.. så starter den, hvis den føler seg varmnok altså.. :roll:

 

men altså, ha den på innsiden av jakken din ellerno hvis du bruker tynne bukser ute :D

Lenke til kommentar
vet ikke, synes det ikke er utrolig bra med mp3 spillere som ikke tåler å brukes når temperaturen er 0 :p

men hvis prisen er god så er det sikkert fristende, må bare huske på å oppbevare en varmeveske.

Jeg begynner å bli lei av sånne tullinger som deg som har hört om en ting som ikke funker og tror at dette er noe som gjelder alle! Aplpe selger en spesiell Burton snowboardjakke med lomme til iPod'en og jeg vil tro man bruker en snowboardjakke når man står på snowboard i snöen. Med andre ord, legg iPod'en i lomma og ikke ha den hengende i en tråd etter deg ned bakken! Om du har under 0 grader på innsiden av jakka så får du skylde deg selv :p

 

Folk klager og syter om iPod i kulde og at batteriet går i stykker etter 2 år.

 

Ingen av mine mobiltelefoner har batteriet hatt en levetid på over to år, men jeg hörer ingen som klager på mobiltelefonens levetid?

Endret av MCDr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
vet ikke, synes det ikke er utrolig bra med mp3 spillere som ikke tåler å brukes når temperaturen er 0 :p

men hvis prisen er god så er det sikkert fristende, må bare huske på å oppbevare en varmeveske.

Jeg begynner å bli lei av sånne tullinger som deg som har hört om en ting som ikke funker og tror at dette er noe som gjelder alle! Aplpe selger en spesiell Burton snowboardjakke med lomme til iPod'en og jeg vil tro man bruker en snowboardjakke når man står på snowboard i snöen. Med andre ord, legg iPod'en i lomma og ikke ha den hengende i en tråd etter deg ned bakken! Om du har under 0 grader på innsiden av jakka så får du skylde deg selv :p

 

Folk klager og syter om iPod i kulde og at batteriet går i stykker etter 2 år.

 

Ingen av mine mobiltelefoner har batteriet hatt en levetid på over to år, men jeg hörer ingen som klager på mobiltelefonens levetid?

først og fremst så er det vel litt unødvendig å begynne med navnekalling, menmen.

jeg har hørt om 4tilfeller hvor ipoden har "fryst" og man måtte levere den inn, når samtidig apple skriver på sine egne sider at den ikke burde brukes når temperaturen er mindre enn 0 grader så sier det jo seg selv at det er noe i det.

 

og hvis du leser topic fra begynnelsen av så var det ingenting annet enn en kommentar til utsagnet om at den virker utrolig bra, min mening er at en mp3 spiller som ikke kan brukes når det er kaldere enn 0 grader IKKE er utrolig bra.

gjør det meg til en tulling ?

det er kanskje ikke ofte man opplever at den er i temperaturer under 0 grader, men for at den skal være utrolig bra så mener jeg at den burde kunne brukes når temperaturen er under 0.

 

så, apple selger en spesiell burton jakke for de som står på snowboard så ofte som mulig, dette rydder selvsagt opp i alle kuldeproblemene, selv for de som ikke står på snowboard og som er vant med -10 grader om vinteren.....

personlig står jeg ikke spesielt ofte på snowboard, og div klær fra snowboardmarkedet inngår ikke i min kleskolleksjon.

jeg mener apple heller burde føre en skikkelig "varmepose" inntrukket med et eller annet.

 

det er en grunn til at folk klager når forventet levetid for batteriet er 18 måneder, og det å kjøpe nytt batteri kostet rundt 2000kr...

(dog har de satt ned prisen etter alle klagene)

jeg har ikke hørt om noen mobiltelefoner hvor batteriet koster 2000kr...

og hadde de kostet 2000kr og det var en kjennsgjerning at etter 18-20 måneder så måtte det byttes ut så er det vel heller garantert at folk hadde klaget.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

blir sikkert solgt noen eksemplarer av IPOD'er også... Skal mye til for at det ikke blir en klage eller fire. Har ikke prøvd en enda, men den virker jo genial, og OM den ikke skulle fungere i -10 eller -20 grader, så får det være greit. JEG skal hvertfall ikke stå å plage den med is og snø og kuldegrader. Man klarer vel å behandle en slik dings med litt ømfintlighet. Tror de fleste mobiltelefoner også sliter litt hvis de skal oppbevares ute i -20 grader over lengre tid.

 

Er man så veldig redd for sin IPOD, så får man vurdere hvilke dager man bruker den da. Kanskje investere i en gradestokk å ha utenfor døren slik at man unngår å "mishandle" den ved å ha den "naken" ute i kulda hvis man skal ha den med utendørs.

 

bertie

Lenke til kommentar
det er en grunn til at folk klager når forventet levetid for batteriet er 18 måneder, og det å kjøpe nytt batteri kostet rundt 2000kr...

(dog har de satt ned prisen etter alle klagene)

jeg har ikke hørt om noen mobiltelefoner hvor batteriet koster 2000kr...

og hadde de kostet 2000kr og det var en kjennsgjerning at etter 18-20 måneder så måtte det byttes ut så er det vel heller garantert at folk hadde klaget.

ehh.. altså

sjekk siden her: http://www.ipodbattery.com/

 

der kan du gjøre det selv.. det er ikke vanskelig engang..

har hatt ipoden min i snart 1.5-2 år å har fortsatt ikke batteriproblemer..

men nokian på 2år kan man ikke ringe med.. (max 3sec)

 

jeg har selv tenkt å følge den guiden når dette blir aktuelt.. 49$ for et

batteri er ikke mye da

 

hvis noen ikke finner linken til installasjoninstruksene:

 

iPod 2G (med knapper rundt hjulet.. gammle versjonen som ikke selges noe mer)

 

iPod 3G (nyeste med knapper over hjulet)

Endret av zacky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...