Gå til innhold

Driver problem?

andesam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har medal of honor og spearhead expension. Men spearhead funker ikke, jeg kommer inn på main menyen, men jeg kan ikke spille noe, mens den loader så gå den bare pluttselig tilbake til main menyen. Hva kan dette komme av?

Det vanlige medal of honor funker helt fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som du skriver, kan være driver problemer, du kan og skjekke om det er kommet noen oppdateringer.

Faktisk ikke enkelt å svare deg på ditt spørsmål, så mitt råd er å prøve seg frem, du finner nok en løsning.

Skrevet (endret)

Tror personelig ikke at dette er et driverproblem men...

Edit: Catalyst 3.7 har altid funka fint på disse EA Games spillene hos meg. Du kan prøve de, om det er driverne så finner du det fort ut via å installere disse.

Endret av ^Th0mas^
Skrevet

Hva er det du prøver å loade? Komme inn på en server? For da kan det hende de bruker et map du ikke har. Eller så hadde jeg instalert spillet på nytt. For jeg ganske sikker på at det ikke er driver problemer. Har spilt MOH 2-3 år så jeghar opplevd det selv..

;)

Skrevet
Hva er det du prøver å loade? Komme inn på en server? For da kan det hende de bruker et map du ikke har. Eller så hadde jeg instalert spillet på nytt. For jeg ganske sikker på at det ikke er driver problemer. Har spilt MOH 2-3 år så jeghar opplevd det selv..

;)

Den vil ikke vise noen servere en gang...

Hvis jeg prøver å spille campaine så kan jeg velge vansklighetsgrad også begynner den å loade, men 2-3 sekunder inni loadingen (da er den ca halveis), så hopper den pluttselig tilbake til main menyen..

Se profilen for maskinvare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...