Gå til innhold

House Telvanni Quest


Anbefalte innlegg

Mallam Ryon gav meg et oppdrag om å skaffe noen dwemer plans fra Dwemer ruins of Nchuleft. Men jeg har en stygg og ekkel tanke ( :dontgetit: ) om at når jeg har vært der i en tidligere anlednig og, *kremt* tatt disse dwemer plans.. Og hvor de har blitt av, nei det vet ikke jeg ! :scared:

 

Så jeg har lett gjennom Nchuleft gang på gang på gang.. De er _IKKE_ der :no:

 

Tenkte at dette kunne løses gjennom consolen, men jeg har ikke funnet ID til denne dwemer planen, og husker heller ikke helt nøyaktig hva jeg skulle skrive.. Noen som har kommandoen jeg må skrive inn ? Og helst en oversikt over resten av ID'ene for senere Quests.. Hvis dette skulle gjente seg :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er den dwemer ruinen som ligger inne i eggminen i gnisis så er det to ting som ligger der. Dwemer airship plans og en dwemer bok "divine methpysics(eller noe). kommandoen er "additem [item name] [amount]" uten "er.

 

Stikk i construction settet og finn navnet på de to tingene(sjekk området der de skal ligge, de skal være på bordet rett innafor døra i ruinen.

 

Enten add ett esemplar til av itemsene via editoren og plasser de nær deg, eller finn navn og spawn dem via konsollen.

 

Hovedmodulen har tingene plassert der de er i utgangspunktet før du henta de første gang så det skulle ikke være vanskelig å finne dem.

 

Har dessverre ikke sett noen oversikt over quest items pr hus/guild quest.

Lenke til kommentar
Hvis det er den dwemer ruinen som ligger inne i eggminen i gnisis så er det to ting som ligger der. Dwemer airship plans og en dwemer bok "divine methpysics(eller noe). kommandoen er "additem [item name] [amount]" uten "er.

 

Stikk i construction settet og finn navnet på de to tingene(sjekk området der de skal ligge, de skal være på bordet rett innafor døra i ruinen.

 

Enten add ett esemplar til av itemsene via editoren og plasser de nær deg, eller finn navn og spawn dem via konsollen.

 

Hovedmodulen har tingene plassert der de er i utgangspunktet før du henta de første gang så det skulle ikke være vanskelig å finne dem.

 

Har dessverre ikke sett noen oversikt over quest items pr hus/guild quest.

Ja, men jeg skulle til Nchuleft (som sagt) og husker at jeg har vært her tidligere for no excavation report (mener det var sånn det ble skrevet). Og husker ikke om jeg tok disse dwemer plans..

 

Men forøvrig har jeg dårlig erfaring med å kødde rundt i CS, så jeg hadde foretrukket å info om ID'n til dwemer plans, slik at jeg kan få addet det til inventoriet mitt :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...