Gå til innhold

Overnaturlige evner..


IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1.gang 5 hits in 25 trials, hit rate = 20% (card game)

2.gang 7 hits in 25 trials, hit rate = 28%

3.gang 20%

4.gang 7 hits in 25 trials, hit rate = 28%

 

femte gang prøver jeg en spesiell teknikk.. visualiserer en terning med 1-5 på, og ruller den mentalt.. begynner bra: 4 hits in 6 trials, hit rate = 67%

 

5.gang 8 hits in 25 trials, hit rate = 32%

6.gang 7 hits in 25 trials, hit rate = 28%

 

syvende gang brukte jeg lang tid mellom hvert valg.. slik at jeg glemte forrige valg..

 

7.gang 10 hits in 25 trials, hit rate = 40%

 

The odds against chance of getting 10 hits or more in 25 trials is about 56.7 to 1.

Your results are outstanding!

 

:)

 

edit: ligger på førsteplass idag.. nimzo odds: 271 to 1 hits: 50 tries: 174 29 %

Endret av Nimzowitsch
Lenke til kommentar

Idag klarte jeg å snurre hjulet 10-11 runder, dette er ny pers :D

Dette gjorde jeg i fysikktimen på skolen, jeg mediterte ikke eller noe slikt.

Lord-KGA, Disse psi greiene og meditering har kurert søvnløsheten min, nå får jeg sove akkurat når det passer meg og våkner alltid til rett tid og fullt uthvilt. Det finnes mange måter å meditere på, jeg bruker å sitte eller ligge ett sted og se for meg ett bilde i hodet jeg liker å tenke på, så bare slutter jeg å tenke aktivt og bare lar tankene komme som de kommer.

Nimzoswitch, haha, konge bra =D

Meg og kompisen min fikk rett kort på først klikk 9 ganger på rad, men så ble vi overglad og ukonsentrert og det gikk dårlig etter det :p

De internett tingene kan forresten være rigga, altså at den velger hvor kortet skal komme etter at du klikker med musen, så de bør taes med en klype salt selv om de etter all sannsynlighet ikke er rigget.

http://www.psipog.net/show.php?id=14 - interresant lesing hvis du vil lære telekinese, denne fokuserer på psi-wheels og det er også bilder av hvordan du kan lage ett psi wheel. Mitt ser litt forskjellig ut, men det er sikkert flere typer.

Lenke til kommentar

Jeg blir helt oppgitt når jeg ser hvor mange det er som tror på alt mulig overtroisk tullball. Til og med avisene (f.eks det "spøkelset" som ble filmet for noen uker siden) og fjernsyn (særlig tv-norge med de "synske" damene sine) og ukebladene er fulle av sånt idiotisk stoff for tiden. Dere som tror på alt mulig tullball må snart forstå at det sitter noen rike mennesker og gnir seg i hendene pga deres naive tro på ufoer, astrologi, religioner, spøkelser, tankekraft og gud vet hva...hehe.

Jeg har en onkel som kan bøye skjeer like lett som Uri Geller, men han takker ikke gud for "gaven". Han er bare rett og slett fingernem.

 

Til de som tror på astrologi har jeg en litt morsom hisorie. James Randi (min store helt) foreleste for noen elever og de fikk følgende oppgave (fritt etter dårlig hukommelse): "Skriv ned fødselsdatoen deres, så skal dere få horoskopet deres om noen dager og så skal dere sette en karakter ut ifra hvor godt det stemmer"

Som sagt, så gjort. Etter at elevene hadde lest horoskopet sitt, ga de en karakter, og den ble SVÆRT bra på alle sammen. Utrolig :) I denne klassen var det nesten bare snille, kjekke mennesker med gode fremtidsutsikter :)

Men....fødselsdatoen som var levert til astrlogen, tilhørte frankerikes verste massemorder gjennom tidene. Alle fikk altså det samme horoskopet....hehe.

 

Og til slutt et lite tips til alle som har lyst til å skrive inn her på forumet om sine overnaturlige krefter. Du kan bli millionær! :) Du får en million dollar av James Randi dersom du klarer å gjøre noe overnaturlig :) Ingen i verden har klart det hittil, selvsagt, men det er jo verdt et forsøk...hehe. Et skår i gleden er at du må gjøre det under kontrollerte forhold, da.

 

Her er adressen for de som enda ikke har forstått at de har blitt lurt trill rundt. Her blir alle "magikere" plukket fra hverandre, dersom man gidder å søke litt i arkivene. http://www.randi.org/

 

Mulig at jeg er litt off-topic, men jeg blir så sinna hver gang havner på siden til bløffemakeren Uri Geller. Ble liksom helt nødt til å gape ut her.

 

mvh en skeptiker.....håper det blir flere av oss etter hvert :)

 

stine_

 

 

edit: herregud...jeg skvatt når jeg så hvor mye jeg hadde skrevet...det var ikke meningen!! :scared:

Endret av stine__
Lenke til kommentar

Prøver location testen nå...

 

fikk en bra en her, første gang blinken er i midten ca, og første gang jeg tipper at den er i midten etter 19 forsøk, så treffer jeg den med 665.7 to 1 i odds.. sykt.. det kan være litt logikk inne i bildet der, for nå hadde den vært i kanten 18 ganger, så nå følte jeg at nå kommer den ****** med i midten.. hehe

 

1.gang 2.9 to 1

2.gang 1.5 to 1

3.gang 3.8 to 1

4.gang 8.5 to 1

5.gang 1.7 to 1

6.gang 10.0 to 1

7.gang 11 to 1

8.gang close to chance

9.gang 11 to 1

 

Etter 7 forsøk lå jeg på andre plass idag med 87 to 1 i odds.. etter ni ganger ligger jeg på 3.plass med 56 to 1 i odds på 225 trials.

 

Jeg ser det er en person som har 3055 trials.. og 1.4 to 1. Så mulig at man går mer og mer mot 1 etterhvert.. for min del så gikk jeg høyere og høyere som du ser på slutten der.

 

Er dette 'for real', så har jeg et snev av psykiske krefter i meg.. :)

Lenke til kommentar

greit mange er skeptiske, men ingen har noen garanti for at det ikke virker!

Jeg er villig til å teste det ut å se hvordan det går, jeg mener at du bør prøve det før du sier at det er idiotisk.

SÅnn som reflexologer, de trykker folk på bena for å få de friske. Høres dette sansynlig ut?

nei, men det virker faktisk drit bra!

Har selv provd det og det gir veeeeeeldig gode resultater. Før jeg prøvde det trodde jeg jo at dette bare var tøv, men det var det altså ikke!

Og etter det så prøver jeg alt før jeg danner meg en mening, og i dette tilfellet høres det faktisk gaske trolig ut siden så mange påstaår de kan dette!

Jeg TROR på dette! Er det tullball vil det vise seg!

Lenke til kommentar
Jeg blir helt oppgitt når jeg ser hvor mange det er som tror på alt mulig overtroisk tullball. Til og med avisene (f.eks det "spøkelset" som ble filmet for noen uker siden) og fjernsyn (særlig tv-norge med de "synske" damene sine) og ukebladene er fulle av sånt idiotisk stoff for tiden. Dere som tror på alt mulig tullball må snart forstå at det sitter noen rike mennesker og gnir seg i hendene pga deres naive tro på ufoer, astrologi, religioner, spøkelser, tankekraft og gud vet hva...hehe.

Jeg har en onkel som kan bøye skjeer like lett som Uri Geller, men han takker ikke gud for "gaven". Han er bare rett og slett fingernem.

 

Til de som tror på astrologi har jeg en litt morsom hisorie. James Randi (min store helt) foreleste for noen elever og de fikk følgende oppgave (fritt etter dårlig hukommelse): "Skriv ned fødselsdatoen deres, så skal dere få horoskopet deres om noen dager og så skal dere sette en karakter ut ifra hvor godt det stemmer"

Som sagt, så gjort. Etter at elevene hadde lest horoskopet sitt, ga de en karakter, og den ble SVÆRT bra på alle sammen. Utrolig :) I denne klassen var det nesten bare snille, kjekke mennesker med gode fremtidsutsikter :)

Men....fødselsdatoen som var levert til astrlogen, tilhørte frankerikes verste massemorder gjennom tidene. Alle fikk altså det samme horoskopet....hehe.

 

Og til slutt et lite tips til alle som har lyst til å skrive inn her på forumet om sine overnaturlige krefter. Du kan bli millionær! :) Du får en million dollar av James Randi dersom du klarer å gjøre noe overnaturlig :) Ingen i verden har klart det hittil, selvsagt, men det er jo verdt et forsøk...hehe. Et skår i gleden er at du må gjøre det under kontrollerte forhold, da.

 

Her er adressen for de som enda ikke har forstått at de har blitt lurt trill rundt. Her blir alle "magikere" plukket fra hverandre, dersom man gidder å søke litt i arkivene. http://www.randi.org/

 

Mulig at jeg er litt off-topic, men jeg blir så sinna hver gang havner på siden til bløffemakeren Uri Geller. Ble liksom helt nødt til å gape ut her.

 

mvh en skeptiker.....håper det blir flere av oss etter hvert :)

 

stine_

 

 

edit: herregud...jeg skvatt når jeg så hvor mye jeg hadde skrevet...det var ikke meningen!!  :scared:

stine__, Jeg skal velge å svare deg noenlunde seriøst, selv om posten din ikke ser ut til å være så veldig gjennomtenkt. Jeg setter ting på spissen så det blir litt enklere å forstå og.

Ingen har noengang tjent en krone på min interresse for psi, at jeg har brukt en nål og en liten papirbit gjør ikke noen rike. Argumentet ditt er som å si man må slutte å bruke datamaskiner for det er noen som tjener penger på det. Bill Gates er som kjent en av verdens rikeste mann.. Man trenger ikke engang å kjøpe noe for å være interresert i psi - det er helt gratis å holde på med. Jeg tror faktisk ikke det finnes psi ting du kan kjøpe noe sted engang heller. Jeg lånte diverse bøker på bibliotek idag, lånekortet kostet 20kr. For dette fikk jeg lånt en bok jeg bruker til ett skoleprosjekt, noe tegnebøker om portretter og ett par bøker om paranormale ting mer eller mindre relatert til psi, en handler om satanisme og okkulte ting og den andre inneholder info om masse forskjellige paranormale fenomener (mesteparten relatert til psi) litt om precognition (precognition var mitt første skuddsikre møte med psi greiene, jeg opplevde dette for mange år siden).

Til neste ting, jeg har ikke satt meg inn i horoskop, jeg har lest det noen ganger og jeg synes det er bare tull. Enten passer det for alle, eller så passer det ikke for noen. Jeg har aldri latt meg bli spådd, jeg tror spåing er en støttekrykke for mennesker som ikke er tilfreds med livet sitt og vil ha trøst.

Jeg tror forresten du skal lete lenge etter en dato i året det ikke er født noen skikkelige kryp på.

Ufoer tror jeg egentlig ikke på, men når det er så enormt mye stoff om dette på internett, i bøker og ellers rundtomkring, da holder jeg muligheten for at noen ser lys åpen. Men alt som skinner, er som kjent ikke ufoer.. Jeg tror ikke det er noe utenomjordisk liv som svirrer rundt Jorden, og jeg tror vi må gå lengre bort enn vår galakse for å finne noelunde sivilisert liv som oss.

Uri Geller bøyer skjeer uten fysisk kontakt.. Han trenger ikke være borti dem, jeg tviler ikke på onkelen din er fingernem eller flink å bøye ting men Uri Geller er nok flinkere da han ikke trenger å bruke fingrene sine.

Jeg fant ikke meg selv på www.randi.org siden.. Ikke stol på alt du leser på internett, du som er skeptiker burde vel være såpass våken? Eller ikke, skeptikere lurer seg selv når de tror de er smartere eller mere intelligent enn resten av befolkningen.. Det finnes massevis av skeptisk materiale som er helt feil, en ting som nesten kjennetegner skeptisk stoff er at det er fult av feil og bærer preg av å være skrevet av en person som ikke vet hva han/hun snakker om.

Det er fint å være skeptisk, jeg synes alle burde ha vært skeptisk til alt i utgangspunktet, stilt mere spørsmål og funnet bevis før du gjør seg en mening - men det tror jeg ikke du har gjort, jeg tror heller ikke det er vanlig praksis blant skeptikere. Å avfeie alt "overnaturlig" sånn utenvidere er ikke på noen måte smartere enn å tro på alt "overnaturlig" sånn uten videre.

Det er få som vil greie ut om sine "overnaturlige" krefter, de risikerer å miste jobb, bli uthengt, miste venner å alt sånt tull. Dessuten går det ikke ann å overbevise befolkningen om at det finnes overnaturlige ting, kanskje er de for tett eller for snausynt? Kanskje de ikke tør å tenke utenfor den sikre lille boksen sin? Jeg slutter aldri å bli overrasket over hvor mye folk i samfunnet vårt lever som noen zombier. Folk sorterer og resirkulerer og tror de dermed gjør en innsats for miljøet, men ingen tenker over selv om resirkuleringen har noen betyelig effekt. Ingen ser hvor bossbilen kjører med det resirkulerte bosset, det hender tilogmed at ting som skal resirkuleres bare dumpes sammen med alt annet avfall i bossbilen. Folk stoler blindt på myndighetene, ikke bare på at de gjør en god jobb for miljøet men også på at det de sorterer i forskjellige esker faktisk blir resirkulert når det pleier å bli sendt på fyllinga sammen med alt annet boss. Folk lar også fremmede vitenskapsmenn de ikke har noe som helst forhold til tenke for dem og bestemme hva som er "naturlig" og hva som er mulig.

Selv har jeg ingenting å tape på å greie ut om mine "krefter", for tiden greier jeg kun ut om min interrese på krefter og mangel på krefter.

Jeg skal få en million dollar hvis jeg overbeviser James Randi om at det finnes overnaturlige krefter? Jeg har rikelig med penger og er ikke ett grådig menneske så det frister ikke noe særlig.. Selv har jeg ikke noe problem med å finne på 20-30grunner til hvorfor ingen har 'hentet' den pengepremien. James Randi har nok ett helt annet syn på overnaturlige ting enn du og jeg.

Å gjøre slike ting i kontrollerte forhold er vanskelig. Jeg spiller mye bedre piano og tegner mye bedre i ukontrollerte forhold, å snurre psi-hjulet er vanskelig nok når jeg er alene, når noen ser på blir det enda vanskeligere. Jeg spiller også bedre Counterstrike når ingen ser på, når admin's på dataparties jeg er på står bak meg og puster meg i nakken og ser etter wallhack blir jeg nervøs og jeg merker at jeg spiller dårligere - jeg er stemplet som cheater i strøket her, det har jeg vært i mange år. Jeg er som alltid litt for heldig litt for ofte og har litt for høy sucsess-rate på mine hodeskudd gjennom vegger i det spillet og jeg vet litt for ofte hva folk driver på i spillet.

For å være helt ærlig her, jeg opplever å være litt for heldig litt for ofte. Jeg kan ikke avvise alt dette som tilfeldigheter, for å dytte dette helt ut på spissen, hvis du hadde vunnet 10 ganger på rad i lotto tror jeg ikke du hadde syntes det var tilfeldig..

 

Du må bare forbli skeptisk, jeg er også skeptiker, jeg er skeptisk til at det ikke finnes psi. Prøv å finn noe beviser som støtter dine meninger, og prøv å forstå at skeptikere er som andre mennesker, no more and no less.

 

Edit, Jeg burde kanskje sette opp en warning imot at denne posten er litt lang. Så her er den, denne posten er litt lang. Jeg anbefaler at du fordobler din oppløsning.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...