Gå til innhold

FFXI-forum

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Final fantasy xi fans. Jeg er ganske vill på å kjøpe spillet men lurer på noe.

Når kommer den europeisk versjonen, og er det noen forandringer fra NTSC og PAL versjonen?

mvh thomas

Skrevet (endret)

Skal kjøpe FFXI snart, men lurer på hvordan man betaler den avgiften i måneden? :hmm:

Endret av Zelk
Skrevet

Hei.

Jeg er veldig fristet til å kjøpe Final Fantasy XI, da dette virker som et veldig bra, underholdende og ikke minst kult spill. Men jeg har noen spørsmål:

Finnes det noen norske nettbutikker som selger dette spillet utenom Gamesmix? Synest det var en smule dyrt på denne nettbutikken. 699,- kr!!!

Jeg har aldri spill online spill før, og har derfor ikke peiling på hvordan dette fungerer. Men jeg går ut ifra det følger med gode instruksjoner?

Kan noen kort fortalt fortelle meg hva jeg må gjøre for å få alt til å fungere og hva jeg trenger?

Og helt til slutt, skal jeg skaffe meg FF XI eller ikke??? Er det verdt det?

• 8 måneder senere...
Skrevet

Noen misforståelser her.

PC-versjonen av spillet er i normal distribusjon i Norge via Ubisoft, veilledende utsalgspris er 399,- kroner, nettbutikken til Spiderman selger bl.a. spillet til denne prisen. Alle andre priser er rester fra i fjor da folk solgte den importerte amerikanske versjonen.

PAL/NTSC-spørsmål er ikke relevant, da spillet kun finnes i PS2-utgave i USA og Japan, og vil med 99% sannsynlighet ikke dukke opp i noen europeisk PAL-utgave.

Skrevet

Er lv 60 Thf/Nin Hume på Unicorn servern.

Jobs - 40 Nin, 31 War, 15 Whm, 14 Blm, 10 Sam, 8 Mnk..

FFXI er et Party basert spill, dvs at man må gå i gruppe for å lvle, men det gjør også spillet mer sosialt! :D

Skrevet

hei jeg lurte på om jeg kunne få et worldpass til titan.

hadde vært fint om noen kunne være så snille.

har sett rundt omkring og de fleste norske spiller jo der.

takk!

• 4 uker senere...
Skrevet

Bump.

Jo, nå har jeg spilt en stund igjen, etter å ha sletta den forrige charen min. Spiller nå på Remora, en relativt ny server, så hvis noen vil ha world pass er det bare å si ifra ;) Er ganske så mange norske her, siden serveren ble laget i anledning den europeiske lanseringen.

Machera, 32whm,17blm,10thf,9bst,2rdm ^^

Anbefaler spillet til alle!

• 1 år senere...
Skrevet
Bump.

Jo, nå har jeg spilt en stund igjen, etter å ha sletta den forrige charen min. Spiller nå på Remora, en relativt ny server, så hvis noen vil ha world pass er det bare å si ifra ;) Er ganske så mange norske her, siden serveren ble laget i anledning den europeiske lanseringen.

Machera, 32whm,17blm,10thf,9bst,2rdm ^^

Anbefaler spillet til alle!

3601717[/snapback]

Hey folkens!

jeg trenger to worldpass je gog en kamerat av meg har kjøpt spillet, men vi er på ulike servere og vil spille med andre norske...

er det noen som kan være behjelpelig med det?

Skrevet
Kan noen gi meg en oppskrift på hvordan jeg kan skaffe meg spillet?

Hørte man må ha adresse i USA osv?

Hjelp?

1687345[/snapback]

du går in i space world butikk og kjøper det.

jeg så det i butikken i går

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...