Gå til innhold

SE T630

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg har funnet SE T630 til salg (men den er ikke kommet ennå!) hos komplett.no for kr 2998 og hos http://www.pcutstyr.no/ for kr 2892. uten abo på begge.

Kommer den virkelig i slutten av februar eller må man vente lenger tro?

Er det noen som har funnet den andre steder?

Kommer virkelige den sorte til norge? Trodde bare det var T-mobil eller no slikt jeg?

Endret av Bombasa
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den svarte kommer i APRIL. :wow:

Siden det er flere som sier det så er det vel bare og smøre seg med tålmodig het eller kjøpe den hvite da. Bare den kommer da? :roll:

Skrevet
hmm håper den svarte også kommer i februar, for jeg vil ha den.

Ja, den I Black er bare så digg ass! skal nok bytte ut E700'en i en T630 ass! :D

Skrevet

Jeg tror nok den svarte utgaven vil komme samtidig som den hvite siden komplett har satt samme datoen på både svart og hvit. Hvis det hadde hvert noen forskjell på leverings tidenen så hadde de nok hvist dette og lagt det ut.

Skrevet

Skjønner ikke helt hva som skal være i veien med den hvite/sølvfargede. Både amobil og de fleste i forumet ser ut til å foretrekke den lakrisfargede, som riktignok er fin, men det er da ingenting i veien med den hvite. Lekkerbisken! Stor forbedring i designet i forhold til T610.

Skrevet

Syntes bare det er litt rart at alle nettbutikkene sier de kommer samtidig men folk her sier at telefonen kommer senere!?

Hvis folk her vet at den er f.eks. to mnd senere burde da netbutikkene hvite det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...