tor_erik Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Hei! Hadde trodd at det allerede var mange poster som gikk på dette, men jeg kunne ikke finne noen i søkefunksjonen. Det jeg lurer på ser dere i topic. Er det vanskelig å skifte ut den røtne vifta? Om dere vet om noe, kan dere godt slenge på en link til et sted der man detaljert går gjennom dette. Som dere har skjønt, skal jeg kjøpe nytt grafikkort, og jeg vurderer seriøst 9800 Pro. Vil da bare nevne i samme slengen: 1. Er det dumt å kjøpe 128 MB i stedet for 256 MB? Er det som på de gamle Ti-4200, raskere minne på 128 MB? 2. Vil et Radeon 9800 Pro 128 MB holde, la oss si, topp grafikk, ikke nødvendig med AA, i 1,5-2 år? Bare spekuler! Takk for alle svar!
proturbo Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Tror ikke du la mye arbeid ned i søket ditt. Så vidt jeg vet har dette vært diskutert mange steder i forumet. Selv har jeg byttet ut original vifta med en Zalman heatpipe uten vifte. Jeg er mer opptatt av å ha en stille PC enn å score 500 poeng ekstra i 3Dmarks. Og nå bråker det ikke i det hele tatt Søk på zalman og du finner masse innlegg om hvordan montere osv.
tor_erik Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Skrevet 20. januar 2004 Tror ikke du la mye arbeid ned i søket ditt. Så vidt jeg vet har dette vært diskutert mange steder i forumet. Selv har jeg byttet ut original vifta med en Zalman heatpipe uten vifte. Jeg er mer opptatt av å ha en stille PC enn å score 500 poeng ekstra i 3Dmarks. Og nå bråker det ikke i det hele tatt Søk på zalman og du finner masse innlegg om hvordan montere osv. Takker... Men jeg søkte, og var på 3-4 sider etter hverandre... Men hey, takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå