cselnes Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 hei Har hatt et problem mange ganger at nettverket ikke virker (nettverks kortene er markert opprative mens det ikke er TP i), datamaskinen går også treigt i begynnelsen, eks. når jeg skal gå på Nettverkstilkoblinger så stopper den opp i flere minutter og bare står der. Kan strømforsyningen ha noe med saken og gjøre? det er en gammel PSU som tilhørte en siemens fra 1999 som er 110W . Har også en katode og en del vifter i den. Det som jeg har gjort før for og få nettverks kortene til og virke var bare og slå av noen av viftnene og katoden, men denne gangen hjalp det ikke. Det andre forsøket mitt slå jeg av alle viftene og hadde egen strømkontakt til skjermen (før gikk den til strømforsyningen), men det går enda ikke Noen som har en anelse om hva som kan være galt?
sparks Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Sorry meit, men du bør endre emnet til noe mer.. Informativt.. or? Tror du bør få en ny PSU uansett..
cselnes Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Skrevet 20. januar 2004 det kunne vært litt lurt, jeg hadde en liten anelse fra før av om at strømforsyningen ikke funka lenger så jeg fikk låne en 250W av en venn. Den virker da veldig bra og alt virker som det skal *kaste den gammle strømforsyningen ut*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå