del_diablo Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Jaja karer Da har google endelig bestemt seg for å enshittify fitbiten. Enomrt mye i den nye UI er en sidegradering, men de store nedgraderinger... det virker som om Google sliter med noe så enkelt som å prøve å lage bedre UI enn selskapent de har kjøpt opp. Godt mulig det går an å utsette problemet litt med å sideloade. Men på et eller annet punkt så vil de brikke innloggingen. Kjøpet er fortsatt ferskt. Vurderer genuint å prøve å heve kjøpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå