Gå til innhold

Canon R8 - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å gå til innkjøp av et nytt kamera. Hadde tidligere et Canon 6D som jeg var veldig fornøyd med. Etter noen år kjøpte jeg et Canon m50 som et reisekamera før en utenlandsreise, men dette er jeg ikke helt fornøyd med (var fullstendig klar over at dette ikke var et kamera på høyde med 6D). Størrelsen er for so vidt god for meg, da jeg syns 6D vart for stort til å ta med meg "overalt". Ettersom jeg nå savner å ta mer bilder med kvalitet, vurderer jeg nå å kjøpe et nytt - har sett på R8, som nå er på tilbud til kr. 14 300 (kun hus). Med et objektiv eller to (kanskje brukt pga. pris) kommer vel totalpris på rundt kr. 20 000, noe som er maks av det jeg er villig til å betale her og nå.  Eksisterer ikke en god fotobutikk i nærheten av meg, så jeg får ikke sett og kjent på kameraer - blir å lese seg frem. 

Tar mest bilde av natur, portrett og litt barn i fart. Men det viktigste er egentlig natur og portrett. Nordlys inni mellom. Noen som har erfaringer med dette kameraet? Del gjerne, og kom gjerne med andre tips :)  Var mye mer inn i fotoverden tidligere, men noen år utenfor gjør det vanskelig å sette seg inn i alt det nye merker jeg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...