Gjest 2d883...88b Skrevet i går, 10:02 Skrevet i går, 10:02 Jeg og mannen har snart bryllupsdag og aner ikke hva jeg skal gi ham. Når det er papirbryllup, er det noen som har gode forslag? Han liker praktiske ting og/eller nerdeting som hjernetrim Anonymous poster hash: 2d883...88b
Aetius Skrevet i går, 10:13 Skrevet i går, 10:13 6 minutes ago, Guest 2d883...88b said: Jeg og mannen har snart bryllupsdag og aner ikke hva jeg skal gi ham. Når det er papirbryllup, er det noen som har gode forslag? Han liker praktiske ting og/eller nerdeting som hjernetrim Anonymous poster hash: 2d883...88b Noe på papir? Kunstrykk, bok, Sudoku-bok, eller noe slikt? Denne er fin. Finnes også på norsk, men har ikke blitt utgiott påå en stund så kan være vanskelig å skaffe. https://www.platekompaniet.no/bok/vitenskap-og-teknologi/matematikk-og-naturvitenskap/matematikk/tallteori/simon-singh-fermats-last-theorem-bok-pocket 1
Gjest 2d883...88b Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden ble en mensa hjernetrim bok Anonymous poster hash: 2d883...88b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå